PierK

Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go doet het niet en Ziggo kan niet helpen

Sind mijn contractwijziging werk ziggo go niet meer. Helaas kan ziggo mij niet helpen. Ik zie hetzelfde probleem vaker in de community, maar geen oplossing. Ik betaal hiervoor, dan mag ik toch verwachten dat dit werkt. Men heeft het constant weer over wachtwoord wijzigen etc. Lijkt mij dat dat wel een keer klaar is. Melding is “service niet beschikbaar …..”

28 Reacties 28
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Is het enkel de app, heb je ook een andere mediabox werkt die wel? 

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alleen de app werkt niet. Op geen enkel apparaat.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @PierK , welkom op de Community!

 

Wat ontzettend teleurstellend dat je toegang tot Ziggo GO niet meer werkt sinds je contract is gewijzigd. Je wilt natuurlijk gewoon online tv kunnen kijken en ik help je dan ook graag om dit te fiksen. 

 

Als je in Mijn Ziggo bent ingelogd en je gaat bovenin naar Producten en dan naar het tabblad TV. Staat daar dan je juiste abonnement nu verwerkt? 😮

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Overzicht oogt vreemd. Bovenaan staat dat ik TV Complete Next heb. Ik heb gevraagd naar TV Start Next.

Vervolgens staan er twee blokken. In het eerste blok "mijn televisie” staat "naam: Kabel TV” in het tweede blok staat "naam: TV Standard”

 

Kun je hier wat mee?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

TV Start  met Next kan niet en ook  TV Complete met Next wordt niet meer aangeboden.

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steefb; ik begrijp jou niet. Als ik het abonnement wil wijzigen kan ik hier uit kiezen. Betreft een zakelijk abonnement. Zou dat verschil maken?

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Marije Ziggo Kun je mijn probleem nog verder oppakken of blijft het hierbij?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PierK 
Je maakt op dit moment gebruik van: Zakelijk Internet Max, Bellen en TV Complete Next. Bij de zakelijke abonnementen zijn inderdaad andere mogelijkheden wat betreft de Mediabox Next. Ik zie dat er eerder sprake was van een bepaalde activatieregel die vertraagd was in ons systeem. Hierdoor kon je één van de volgende foutmeldingen te zien krijgen: Service niet beschikbaar of inloggen mislukt. Bovenstaande is nu niet meer aan de orde en ik ben heel benieuwd of je nu wel kunt inloggen in de Ziggo GO App en via ziggogo.tv? 

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik krijg nu een andere melding, maar kan er nog niet in. Melding: 

"Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.”

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Cecilia Ziggo  

Ik krijg nu een andere melding, maar kan er nog niet in. Melding: 

"Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.”

 

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Ziggo krijgt bovenstaande nog een vervolg? Leek de goede kant op te gaan…

 

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik krijg van iemand anders (zelfde soort topic) te horen "een moderator kan dat in het administratie systeem oplossen”. Zou fijn zijn als dat dan ook daadwerkelijk gebeurt.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
PierK wrote:

Ik krijg van iemand anders (zelfde soort topic) te horen "een moderator kan dat in het administratie systeem oplossen”. Zou fijn zijn als dat dan ook daadwerkelijk gebeurt.

 

De moderatoren die zich moet jou probleem hebben bezig gehouden zijn niet 24/7 online en draaien in wisseldiensten dus zullen niet altijd direct kunnen antwoorden.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

ik zie nu pas dat je twee topics heb gemaakt over het zelfde probleem https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/ziggo-go-zelfde-probleem-70086?postid=724968#po...

graag vraag ik je om het bij een topic te houden zo houden we het community overzichtelijk

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @PierK,

Ontzettend vervelend dat het al sinds november 2020 niet lukt om in te loggen op Ziggo Go! Om het op te lossen kan ik jouw Mijn Ziggo account resetten. 
Je dient daarna wel opnieuw een Mijn Ziggo en Mijn Vodafone account aan te maken. Daarna moet het inloggen via Ziggo Go weer lukken. Laat onder dit topic maar weten of je akkoord geeft
op het resetten van je account. 

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Paul Ziggo Graag!

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Bij deze @PierK! Je Mijn Ziggo account is verwijderd. We horen graag van je of het wel weer lukt zodra je een nieuw Mijn Ziggo account hebt aangemaakt. 

PierK
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Mariska Ziggo werkt nog steeds niet. Ik krijg nu (weer) de melding "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.”

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@PierK Kun je ten behoeve van het onderzoek de Mijn Ziggo gebruikersnaam eens wijzigen naar een gebruikersnaam die geen speciale tekens (@) bevat en daarna nog 
eens opnieuw inloggen in Mijn Ziggo en Ziggo Go? 

Uitgelicht topic