Ik heb een ipad met een 5g Vodafone simcard. Als ik Ziggo go wil kijken kan ik niets afspelen. Blijft ‘ laden’.
Zodra ik de ipad verbind met mijn iphone en deze als 5g modem gebruik, werkt het perfect.
Waar kan dit aan liggen? Aan de simcard in de ipad of aan instellingen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
staat gps aan ?
GPS heb ik volgens mij niet. Wel locatie voorziening. Deze staat aan. Wordt door de App gevraagd.
wat voor simkaart zit er eigelijk in de ipad ?
met 06 nummer of 097 nummer ?
@anoniemforum schreef:wat voor simkaart zit er eigelijk in de ipad ?
met 06 nummer of 097 nummer ?
Een datasim moet officieel een 097 nummer zijn, echter zou dat geen verschil mogen maken.
Als het met de Iphone ingesteld als wifihotspot wel lukt, vermoed ik dat de tablet niet op de data verbinding staat maar op wifi.
De Ipad staat op data. Wifi was zo wie zo niet voorhanden. Kan het aan het kaartje liggen?
@Brenda42 schreef:De Ipad staat op data. Wifi was zo wie zo niet voorhanden. Kan het aan het kaartje liggen?
Werken andere media app's zoals Youtube, wel kan je op die tablet deze community benaderen met gebruik van de data verbinding?
Hoe staat de app zelf ingesteld wat voorkeuren en kwaliteit betreft. Mogelijk dat het inderdaad een instelling is om data te besparen, de app moet wel toestemming hebben om de data verbinding te gebruiken.
De Ziggo Go app start wel op en je kan wel aanmelden?
Dat blijven laden, is dat met alles zo, dus de reguliere zenders en het on demand films en series aanbod?
Ik heb even wat geprobeerd. Andere media apps werken goed. Netflix, NPO prima. Ik kan mij aanmelden bij de Ziggo Go app. Maar als ik een zender kies begint het wieltje te draaien en staat er bij. RTL 5 wordt gestart. Maar het wieltje blijft draaien.
@Brenda42 schreef:Ik heb even wat geprobeerd. Andere media apps werken goed. Netflix, NPO prima. Ik kan mij aanmelden bij de Ziggo Go app. Maar als ik een zender kies begint het wieltje te draaien en staat er bij. RTL 5 wordt gestart. Maar het wieltje blijft draaien.
Dan maakt om een nog onduidelijke reden de Ziggo Go app geen contact met het platform. Of toch een wifi versus 4g instelling.
heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
mogelijk niet de oplossing gezien het via wifi hotspot van Iphone wel werkt maar wel het proberen waard
Goedemorgen, al een paar keer gedaan. Helaas geen oplossing
Goedemorgen, @Brenda42
Als je de app opent, dan naar Instellingen-App voorkeuren.
Is de eerste optie aangezet, 'Gebruik je mobiel netwerk om te streamen' standaard staat die optie uit.
Mogelijk staat dit bij IOS op een andere plek dan bij Android.
Hi, alles geprobeerd wat is voorgesteld maar geen oplossing. Dus ik ga nu maar mijn telefoon als router gebruiken.
heb je niet de mogelijkheid om een vaste wifi verbinding te gebruiken ?
of wil je onderweg gebruik maken van ziggo go ?
Wat voor data abonnement heb je en met een speedtest wat geeft die aan?
https://www.ziggo.nl/speedtest
Wat ik bij Vodafone lees zou je de reguliere 4G snelheden moeten halen.
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/mobiel-internet
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de achterliggende reden, er is waar je de ipad wil gebruiken geen vast internet en wifi beschikbaar als ik een eerdere reactie goed begrijp?
Tevens ben ik benieuwd of het direct via de website wel werkt
@Brenda42 goed dat je met een kleine omweg via je telefoon toch Ziggo GO op de iPad werkende krijgt. Waarom die niet direct met de data simkaart werkt is mij een raadsel, die leg ik voor aan de ontwikkelaars van Ziggo GO. Wie weet komt er nog een tip uit 🙂
Hi @Brenda42. Naar aanleiding van het contact dat je met collega Jos hebt gehad is het een en ander doorgezet aan onze ontwikkelaars. Hieruit zijn een aantal vragen naar voren gekomen. Zou je daar antwoord op willen geven?
- Wil je de iPad eens geforceerd met 4G verbinden en dan checken hoe het gaat? Via de iPad kan dat via Instellingen -> Mobiel Netwerk -> Opties mobiele data -> Gesprekken en data -> 4G selecteren.
- Lukt ReplayTV (terugkijken) of Movies & Series streamen wel via 5G?
- Wil je jouw postcode en huisnummer nog toevoegen aan je profiel?
Hey @Brenda42. Kunnen we je nog helpen? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.