1
Vraag
2
Reageer en help mee
keesstaal2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go buitenland: Deze video is niet beschikbaar buiten de EU

In het buitenland krijg ik steeds de mededeling: Niet beschikbaar. Helaas, deze video is beschikbaar buiten de EU.
ik Gebruik gewoon wifi niet via VPN. Ik heb dit gehad in Zweden, België en UK. En op meerdere verschillende wifi locaties.
Als ik hotspot verbinding met mobiel maak doet hij het wel. Maar dan trek je je databundel leeg. Moet toch gewoon op wifi kunnen?

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21931Posts
  • 993Oplossingen
  • 6871Likes

In Zweden en België zou dit moeten werken, soms wilt het even met uitloggen en herstart met weer opnieuw inloggen wel werken, of via een browser de https://www.ziggogo.tv/nl/home proberen.

In de UK kan het kloppen, dit valt niet meer in de EU en daar zal Ziggo niet meer actief zijn.

Mocht u er last van blijven houden, er komen altijd in afzienbare tijd Ziggo Medewerkers langs en kunnen u nog verder helpen, ik ben een klant die een klant helpt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8059Posts
  • 951Oplossingen
  • 3477Likes

Hi @keesstaal2,

Zuur dat je geen gebruik kunt maken van Ziggo GO in het buitenland. Er kunnen nogal wat factoren meespelen hierbij. Laten we voorop stellen: In de UK werkt het helaas niet, omdat deze geen onderdeel zijn van de EU.

Zoals @Dave! al aangeeft hoort het in Zweden en België wel te werken. Je geeft aan dat je gebruik maakt van wifi-locaties, het is mogelijk dat daar de oorzaak ligt. Het is soms mogelijk dat deze afwijkende IP-adressen gebruiken (bijv. internationale hotelketens) of zelf bepaalde beperkingen opleggen aan streaming.

keesstaal2
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In Belgie wel in hotel maar in Zweden in privé huisje. Maakt niet uit waar je bent want ik heb ook getest in andere wifi omgeving. Ziggo Go heb ik in buitenland niet aan de praat gekregen. Overigens mijn dochter op camping in België en Frankrijk werkt het ook niet

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic