1
Vraag
2
Reacties
Sandra4

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go bij Internet & kabel Tv werkt niet.

Beste Allemaal,

 

Recent is mijn abonnement gewijzigd van alles in één met next kastje naar Internet en Kabel tv.

Ik keek alleen maar via smart tv en Ziggo Go en dat ging altijd goed.

 

Sinds vandaag start de Ziggo Go prima alleen staat er meteen dat ik geen tv kan kijken want daar is een abonnement voor nodig.

 


Zelf gedaan:

Opnieuw uit en inloggen

App van de smart tv afgehaald en er weer op gezet.

Getest op de Apple tv en ook daar werkt de Ziggo Go app niet.

Chat contact met Ziggo en daar het antwoordt gehad dat het een bekend probleem is en dat de storing bij hun ligt en het een kwestie van afwachten is tot ze die hebben opgelost.

 

Mijn vraag :

Zijn er hier meer die daar last van hebben of hebben gehad?

En wat was de oplossing?

 

Zou graag weer tv willen kijken.

Alvast bedankt!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dankjewel @Sandra4 

Voor zowel jou als @arjen138 geldt dat er momenteel een technisch incident speelt met dit probleem als gevolg.

Onze specialisten zijn op de hoogte en werken aan een oplossing. Momenteel is er nog vrij weinig bekend, behalve dat men er bovenop zit.

Bekijk in context

16 Reacties 16
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Per welke datum is je abonnement overgezet?

Mogelijk moet er nog iets doorrollen in de achterliggende servers.

Sandra4
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Per 21 Juli 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dat zou moeten werken, mogelijk kan er iemand van Ziggo ergens een schop tegen geven.

Ziggo komt hier vanzelf langs.

Arjan138

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb het zelfde probleem,

Abo omgezet naar tv kabel incl. Ziggo go.  In de Go app staat bij tv kijken vermeld " Ooops something went wrong, please try again later"

App opnieuw geïnstalleerd, wachtwoord opnieuw ingesteld. Niets werkt!

Inlog van "de buren" getest deze werkt wel.

 

Sandra4
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou dan mag Ziggo graag even een schop uitdelen 😅

Sandra4
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oh kijk ook hetzelfde probleem.

Ben benieuwd wanneer ze het gaan fixen.

famdegroot69

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

je zou zeggen, als er veel meer mensen problemen hebben sinds de update van de app, doe dan een roll back

Sandra4
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou idd

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Sandra4

 

Allereerst, welkom op de Community 🙂

Leuk dat je ons platform hebt ontdekt voor raad en daad.

Het mag natuurlijk niet zo zijn dat een abonnementswijziging tot gevolg heeft dat jouw Ziggo GO niet meer werkt.

Zou je jouw profiel willen aanvullen met je postcode en huisnummer? Dan ga ik bij jullie beide de accounts controleren.

Sandra4
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Jamyla , Goedemorgen ,

Fijn dat je hier naar wilt kijken.

postcode en huisnummer is aangevuld.

Groeten Sandra

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dankjewel @Sandra4 

Voor zowel jou als @arjen138 geldt dat er momenteel een technisch incident speelt met dit probleem als gevolg.

Onze specialisten zijn op de hoogte en werken aan een oplossing. Momenteel is er nog vrij weinig bekend, behalve dat men er bovenop zit.

Sandra4
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Jamyla , Oké duidelijk , bedankt voor je antwoord.

Hopen dat ze er snel achter komen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Graag gedaan tot zover @Sandra4

Wij blijven het team aansporen tot een vlotte oplossing 🙂

famdegroot69

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Jamyla wordt dit per gebruiker bekeken of speelt dit issue bij iedereen? Meer in de zin van, wordt er aan een algemene oplossing gewerkt?

Sandra4
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Jamyla , sinds vanmorgen opgelost 👍🏻

famdegroot69

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Jamyla sinds vanochtend werkt Ziggo weer op alle devices, bedankt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic