BramvR-ZG

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo Go beta TV App, hoe lang nog Beta?

De Ziggo Go beta TV App is ondertussen al meer dan een jaar uit! (https://community.ziggo.nl/t5/Support-Video-s/Ziggo-GO-B%C3%A8ta-app-voor-Apple-TV-Android-TV-en-Ama...

 

Ik ben  tevreden met de app, maar hoe lang kan een app in de 'beta' blijven?

Ik heb namelijk niet echt het idee dat er veel updates plaatsvinden. Of dat er bugreports worden verstuurd, of dat er überhaupt naar mijn mening wordt gevraagd? 

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

maar hoe lang kan een app in de 'beta' blijven?

 

Nog heel lang, maar als iedereen tevreden is, dan zijn er ook niet snel updates nodig of het moet een update zijn met meer of makkelijkere functies.

BramvR-ZG
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dat is zeker waar.. 

Nu heb ik wel een bug, die vrij irritant is. Weet jij waar ik dit kan melden? 🙂 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier kun je alles melden.

Alles wordt doorgegeven naar de juiste personen.

BramvR-ZG
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Top. In dat geval:

 

Ik heb de Xiaomi Mi Box S, icm met de Ziggo Go app dus. 

Als ik de Mi Box 'uitzet' (dus in standby, want helemaal uit kan die niet. Eigenlijk is het gewoon je 'scherm vergrendelen' net zoals op een smartphone) terwijl er een programma aanstaat via Live Tv, en daarna weer aanzet krijg ik altijd dezelfde melding die niet weggaat . 

De zender die aanstond loopt gewoon netjes door, maar met de melding dat ik geen wifi-verbinding heb. Ik kan dan de verbinding controleren of de instellingen wijzigen. Maar, ik heb gewoon verbinding! En kan dus geen instellingen wijzigen... 

Het enige wat helpt om die melding weg te krijgen is de app gedwongen te stoppen, maar dit is nogal omslachtig aangezien je hier zo'n 12 stappen voor moet uitvoeren. 

 

Dat is de bug 😉 

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @BramvR-ZG, je mag hier altijd alle bugs melden! Het is tenslotte een irritant probleem. Wij hebben het geprobeerd te reproduceren maar ervaren niet hetzelfde. Heeft jou Xiaomi Mi box, de nieuwste firmware en de laatste versie van onze app? Het kan zijn dat het daarin zit. 

Uitgelicht topic