Martinb68

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go - inloggen niet mogelijk

Sinds een paar weken kunnen we niet meer inloggen op de Ziggo Go app op diverse apparaten. Ik weet niet zeker of het precies samenvalt met het in gebruik nemen van de Next, maar het zou goed kunnen. Het begon op de iphone van een gezinslid, inlognaam en wachtwoord combinatie was niet goed. Na het aanpassen van het wachtwoord kan nergens meer op de Ziggo Go App ingelogd worden. Heb diverse keren geprobeerd het wachtwoord opnieuw aan te passen, ook zonder leestekens, maar het inloggen lukt niet meer. Heeft iemand advies hoe we dit kunnen oplossen? We gebruiken de Ziggo Go app om boven thuis tv te kijken dus dat het niet meer werkt is erg lastig.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1325Posts
  • 203Oplossingen
  • 665Likes

Update! Vanuit het team dat deze problemen oplost komt het verzoek om je wachtwoord van Mijn Ziggo aan te passen. 
Ik hoor het graag wanneer je je wachtwoord aangepast hebt, probeer hierna in te loggen in Mijn Ziggo. Werkt dat?
Probeer hierna 1x in te loggen op Ziggo GO, deze heeft soms wat langer nodig om  het wachtwoord te synchroniseren. 

Lukt het weer in Ziggo GO? Laat het me weten. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

een moderator kan voor je nakijken of alles goed staat in het administratie systeem

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Welkom op de Community @Martinb68! Een flinke domper dat al enige tijd Ziggo GO niet meer functioneert. Het wordt tijd dat daar verandering in komt. Gelukkig heb je me al voorzien van de nodige informatie en weet ik waar ik het moet zoeken. Er speelt inderdaad een incident waarbij Ziggo GO niet meer functioneert na de overstap op een Next box of een software upgrade van de Mediabox XL. Ik heb dit intern doorgezet, zodat specialisten het in achterliggende systemen oplossen. Met een beetje geluk is het deze week opgelost. Ik duim heel hard voor je!

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1325Posts
  • 203Oplossingen
  • 665Likes

Update! Vanuit het team dat deze problemen oplost komt het verzoek om je wachtwoord van Mijn Ziggo aan te passen. 
Ik hoor het graag wanneer je je wachtwoord aangepast hebt, probeer hierna in te loggen in Mijn Ziggo. Werkt dat?
Probeer hierna 1x in te loggen op Ziggo GO, deze heeft soms wat langer nodig om  het wachtwoord te synchroniseren. 

Lukt het weer in Ziggo GO? Laat het me weten. 

Martinb68
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het werkt weer.  Na nog een keer wachtwoord aanpassen en daarna tijdje wachten kunnen we weer op alle devices inloggen.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Martinb68 Dat is super! Geniet van je dag 🙂 

Uitgelicht topic