De ziggo go app doet het regelmatig niet op de iPad.
Ik verwijder dan de app en stel opnieuw in dan doet de app het weer.
Vervelende is dat je dan weer opnieuw moet inloggen. Wat kan ik hier aan doen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @joline
Jammer dat de app het nu wat laat afweten! Je geeft aan dat hij het regelmatig "niet doet". Kun je iets meer informatie geven over wat er precies gebeurt? Krijg je een foutmelding, loopt de app vast?
Beste Rikst, als ik op het icoontje van de Ziggo go App klik, krijg ik een zwart beeld. Ik verwijder de app dan ga ik naar de App Store laad de Ziggo go app opnieuw en dan na inloggen doet hij het weer. Dit gebeurt als ik de app een dag of meerdere dagen niet heb gebruikt.
Vervelend dat je het steeds vaker moet verwijderen en opnieuw installeren. Bij ons is daarover niks bekend en herkennen we het probleem ook niet. Wellicht, dat dit aan je apparaat zelf ( software oid ) ligt. Zou je de app eens willen testen op een ander apparaat in huis of het daar ook op voorkomt?
Beste Jamyla,
Het heeft even geduurd omdat ik eerst wilde controleren of de Ziggo App op mijn telefoon dit ook deed, maar dat is niet het geval. Ondertussen heb ik op mijn iPad al weer 2x keer opnieuw de app moeten opstarten.
@joline Op mijn Ipad heb ik wel eens gehad dat ik soms geen mp4 filmpjes kon afspelen, pas na 2 of 3 keer proberen deed hij het pas.
Ik kwam op het idee om de Ipad even helemaal af te sluiten en hem na 10 seconden weer opnieuw op te starten en sindsdien geen last meer gehad.
Misschien helpt het bij jou ook.
Bedankt ik ga het proberen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.