1
Vraag
2
Reageer en help mee
joline

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go app

De ziggo go app doet het regelmatig niet op de iPad.

Ik verwijder dan de app en stel opnieuw in dan doet de app het weer. 

Vervelende is dat je dan weer opnieuw moet inloggen. Wat kan ik hier aan doen?

6 Reacties 6
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @joline

Jammer dat de app het nu wat laat afweten! Je geeft aan dat hij het regelmatig "niet doet". Kun je iets meer informatie geven over wat er precies gebeurt? Krijg je een foutmelding, loopt de app vast?

joline
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Rikst, als ik op het icoontje van de Ziggo go App klik, krijg ik een zwart beeld. Ik verwijder de app dan ga ik naar de App Store laad de Ziggo go app opnieuw en dan na inloggen doet hij het weer. Dit gebeurt als ik de app een dag of meerdere dagen niet heb gebruikt.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@joline

 

Vervelend dat je het steeds vaker moet verwijderen en opnieuw installeren. Bij ons is daarover niks bekend en herkennen we het probleem ook niet. Wellicht, dat dit aan je apparaat zelf ( software oid ) ligt. Zou je de app eens willen testen op een ander apparaat in huis of het daar ook op voorkomt?

joline
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jamyla,

Het heeft even geduurd omdat ik eerst wilde controleren of de Ziggo App op mijn telefoon dit ook deed, maar dat is niet het geval. Ondertussen heb ik op mijn iPad al weer 2x keer opnieuw de app moeten opstarten.

 

Boris de Kat

Level 16
  • 1296Posts
  • 34Oplossingen
  • 296Likes

@joline  Op mijn Ipad heb ik wel eens gehad dat ik soms geen mp4 filmpjes kon afspelen, pas na 2 of 3 keer proberen deed hij het pas.

Ik kwam op het idee om de Ipad even helemaal af te sluiten en hem na 10 seconden weer opnieuw op te starten en sindsdien geen last meer gehad.

Misschien helpt het bij jou ook.

joline
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt ik ga het proberen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic