Waarom zie ik in de app minder zenders dan op de TV.
Ik mis de lokale zenders.
Heel vervelend!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ik heb de go app niet geinstalleerd maar je ziet op kanaal 702 en verder geen regio zenders.
deze zenders zou je moeten zien 160 stuks, ligt natuurlijk wel aan jouw pakket.
Niet alle zenders mogen worden doorgegeven via Ziggo Go. Heeft te maken met rechten, afspraken, vergunningen, licenties enzovoort.
@Pineapple ik lees toch iets anders in de informatie van ziggo zelf.
De zenders die in je abonnement zitten, kijk je ook met Ziggo GO. Uiteraard in de beeldkwaliteit die je van ons gewend bent. HD-tv kijken kan ook via de Ziggo GO app. De HD-zenders uit je abonnement, worden via de app ook in HD-kwaliteit uitgezonden. Binnenshuis (als je kijkt via een Ziggo internetverbinding) kun je meer zenders kijken dan buitenshuis. In het zenderoverzicht zie je welke zenders je kunt kijken met je abonnement. En welke binnenshuis en buitenshuis beschikbaar zijn.
Er staat dat de zenders die in het ABO zitten ook via ZIGGO go te zien zouden moeten zijn.
Dat klopt dus niet.
Ik mis dus veel waarvoor ik wel betaal?
@Pineapple schreef:Niet alle zenders mogen worden doorgegeven via Ziggo Go. Heeft te maken met rechten, afspraken, vergunningen, licenties enzovoort.
Natuurlijk niet, ziggo vindt het blijkbaar teveel werk.
Welke zenders op welke kanaal zie je niet via Ziggo Go maar wel via televisie? Leg maar een claim neer bij Ziggo.
@youriy schreef:
@Pineapple schreef:Niet alle zenders mogen worden doorgegeven via Ziggo Go. Heeft te maken met rechten, afspraken, vergunningen, licenties enzovoort.
Natuurlijk niet, ziggo vindt het blijkbaar teveel werk.
Volgende complot. Misschien niet, misschien wel.
Onder andere:
Plaatselijke zenders zijn alleen in de desbetreffende regio beschikbaar en daarom niet op ziggo go, die kan niet op plaats selecteren.
@puppie schreef:@Pineapple ik lees toch iets anders in de informatie van ziggo zelf.
Welke zenders kan ik kijken via de Ziggo GO app?De zenders die in je abonnement zitten, kijk je ook met Ziggo GO. Uiteraard in de beeldkwaliteit die je van ons gewend bent. HD-tv kijken kan ook via de Ziggo GO app. De HD-zenders uit je abonnement, worden via de app ook in HD-kwaliteit uitgezonden. Binnenshuis (als je kijkt via een Ziggo internetverbinding) kun je meer zenders kijken dan buitenshuis. In het zenderoverzicht zie je welke zenders je kunt kijken met je abonnement. En welke binnenshuis en buitenshuis beschikbaar zijn.
Dat lees ik ook, maar niet alle zenders kun je kijken via Ziggo Go.
Iedere gemeente heeft wel een lokale radio en TV zender.
Als Ziggo die allemaal in de app wil krijgen, moeten er 344 TV zenders in de app komen.
Die moeten dan allemaal naar Amsterdam/Utrecht om op het netwerk te krijgen en je krijgt er 344 zenders bij in de app.
Ik ben bang dat dat te duur gaat worden, voor te weinig kijkers/luisteraars per zender.
@Renebus schreef:
Er staat dat de zenders die in het ABO zitten ook via ZIGGO go te zien zouden moeten zijn.
Dat klopt dus niet.
Ik mis dus veel waarvoor ik wel betaal?
@Renebus Nergens staat vermeld in je ABO welke lokale zenders in je abonnement zitten en dat er lokale zenders in je abonnement zitten.
Niet in de pagina waar je TV kunt bestellen en niet in het zenderoverzicht.
Wel staan de zenders in je abonnement vermeld op de bestel pagina en in het zenderoverzicht, maar daar staan nergens lokale zenders bij.
Dus je betaald er niet voor, je krijgt ze gratis te zien 🙂 ben ik bang.
Alhoewel ik goed begrijp dat de plaatselijke zenders niet via ziggo go te zien zijn, vind ik ook dat dit ergens aangegeven moet worden.
Ik kan het nergens op de ziggo site vinden en weet er toch aardig de weg.
Nu is de info op z'n minst misleidend.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.