1
Vraag
2
Reageer en help mee
Roxane.v.assema

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go app zegt geen account bij streamen naar Chromecast

Ik heb nu een tv voor ik de slaapkamer maar en als ik dan wil casten via de cromecast en ziggo app zegt hij via mijn telefoon dat ik geen ziggo account heb maar dat heb ik wel.
2 Reacties 2
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6846Posts
  • 783Oplossingen
  • 1864Likes

Hoi,

Ben je op de Ziggo Go app ook ingelogd?
Zo ja, helpt het als je uitlogt en daarna weer opnieuw inlogt?

Wanneer dat niet helpt, verwijder dan de app even en installeer hem opnieuw 🙂

Groet,
Evert
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3833Posts
  • 219Oplossingen
  • 1440Likes

Hallo Roxane.v.assema welkom op de Community. Leuk dat je op de extra tv nu via de Chromecast gaat streamen! Bij Replay TV items kun je niet streamen. Verder kunnen de tips van Evert je goed helpen. Probeer als het niet meezit ook even de Chromecast van de stroom te halen dat wil ook wel eens helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates