gk5
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go app werkt niet

Ziggo Go app werkt niet op Samsung A40 na update Android 11. Melding 2032

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2122Reacties
  • 333Oplossingen
  • 322Likes

Goedemorgen @gk5

Welkom op de Community!
Vervelend dat de app na de update niet werkt!

Ik zie ook dat je meerdere topics hierover bent gestart.

Over deze foutmelding hebben we helaas ook meerdere meldingen gehad.
​​​​Dit wordt veroorzaakt door de widevine DRM instellingen op je smartphone.
Sorry dat je hier last van hebt!

Het probleem is in onderzoek. 
Voor in de tussentijd helpt het om te kijken via ziggogo.tv of een ander ( niet Android 11) toestel.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2122Reacties
  • 333Oplossingen
  • 322Likes

Goedemorgen @gk5

Welkom op de Community!
Vervelend dat de app na de update niet werkt!

Ik zie ook dat je meerdere topics hierover bent gestart.

Over deze foutmelding hebben we helaas ook meerdere meldingen gehad.
​​​​Dit wordt veroorzaakt door de widevine DRM instellingen op je smartphone.
Sorry dat je hier last van hebt!

Het probleem is in onderzoek. 
Voor in de tussentijd helpt het om te kijken via ziggogo.tv of een ander ( niet Android 11) toestel.

Bekijk in context

RoWi.
Expert
Expert
  • 6279Reacties
  • 269Oplossingen
  • 1548Likes

Dit heeft dus met de widefine L1 rechten te maken. Er wordt teruggegaan naar L2 of L3 wat deze melding geeft.

Uitgelicht topic