Ziggo Go app werkt niet

Bij Het opstarten van een programma in de Ziggo Go app staat er het volgende:

Niet Beschikbaar

Deze video kan niet worden afgespreeld.

(LicenseEndpointUnknownResponse.503)

Kraai495
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
9 Reacties 9

Op de computer krijg ik dezelfde foutmelding

Frederik01
Gedreven Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Kraai495 & @Frederik01! Allereerst een warm welkom voor jullie beiden hier op de Community. Mooi dat jullie ons hier gevonden hebben 🙂

@Kraai495, ik begrijp dat jij problemen ervaart met de mobiele app van Ziggo GO en dat de video continu niet kan worden afgespeeld. Bij welke content ervaar je dit precies en sinds wanneer? Ervaar je dit bijvoorbeeld bij live televisie kijken, of bij Replay TV? En welke zender en welk programma? Mag een herinstallatie van de app baten?

 

@Frederik01, ervaar jij exact hetzelfde probleem maar dan op je computer en de webbrowser variant van Ziggo GO? Heb je al eens een andere internetbrowser getest?

 

Ik hoor graag van jullie! 😉

Erik S Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 811Reacties
  • 92Oplossingen
  • 119Likes

Ik heb het probleem alleen op mijn iPad, meestal vanaf 18.00 uur

Nu kan ik op mijn desktop gewoon wel kijken

Frederik01
Gedreven Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks voor je reactie @Frederik01

Kun je mij meenemen in je ervaring? Als je deze foutmelding ziet staan, wat doe je dan? Helpt het bijvoorbeeld om opnieuw te verbinden met wifi? Of sluit je de app helemaal af(ook op de achtergrond) voordat het weer werkt? Of moet je zelfde de app helemaal opnieuw installeren? 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2853Reacties
  • 255Oplossingen
  • 518Likes

Opnieuw verbinden met wifi helpt niet, ik heb de app zelf helemaal verwijderd opnieuw geïnstalleerd helpt niet bijgevoegd de foutmeldingen

Ik heb gewoon internet dat werkt prima

Frederik01
Gedreven Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat schiet inderdaad niet op als de foutmelding blijft bestaan ondanks alle inzet. Maakt het ook verschil als je in het menu handmatig uitlogt en hierna weer inlogt? Als dit geen verschil maakt, ben ik benieuwd hoe het gaat na het aanpassen van je wachtwoord van Mijn Ziggo via deze stappen. We horen graag weer van je!

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2853Reacties
  • 255Oplossingen
  • 518Likes

Ik heb gisteren opnieuw ingelogd het werkt nu wel weer, maar dat had ik eerder ook al eens gehad, even aankijken of hij het ook vanavond ook nog. Steeds doet

Frederik01
Gedreven Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We zijn nu een aantal dagen verder. Is het issue inmiddels verholpen of krijg je nog steeds deze foutmelding in beeld @Frederik01

Steven Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 180Reacties
  • 17Oplossingen
  • 29Likes

Het lijkt erop dat de foutmelding er niet meer komt, dus ik ga ervan uit dat het goed gaat.

Frederik01
Gedreven Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgelicht topic