gk5

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go app werkt niet

Ziggo Go app werkt niet op Samsung A40 na update Android 11. Melding 2032

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @gk5

Welkom op de Community!
Vervelend dat de app na de update niet werkt!

Ik zie ook dat je meerdere topics hierover bent gestart.

Over deze foutmelding hebben we helaas ook meerdere meldingen gehad.
​​​​Dit wordt veroorzaakt door de widevine DRM instellingen op je smartphone.
Sorry dat je hier last van hebt!

Het probleem is in onderzoek. 
Voor in de tussentijd helpt het om te kijken via ziggogo.tv of een ander ( niet Android 11) toestel.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @gk5

Welkom op de Community!
Vervelend dat de app na de update niet werkt!

Ik zie ook dat je meerdere topics hierover bent gestart.

Over deze foutmelding hebben we helaas ook meerdere meldingen gehad.
​​​​Dit wordt veroorzaakt door de widevine DRM instellingen op je smartphone.
Sorry dat je hier last van hebt!

Het probleem is in onderzoek. 
Voor in de tussentijd helpt het om te kijken via ziggogo.tv of een ander ( niet Android 11) toestel.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dit heeft dus met de widefine L1 rechten te maken. Er wordt teruggegaan naar L2 of L3 wat deze melding geeft.

claudiap

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag, hier werkt de app ook niet. Op samsung telefoon en IPhone. Uitgelogd, cachet geleegd, telefoon opnieuw opstarten en inloggen. Leek even te helpen, maar nu kan ik weer geen gids zien. Wel films. Inloggen op ziggo.nl en daar kijken, helpt ook niet. App verwijderen en opnieuw downloaden ook niet.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hoi @claudiap!

Jammer dat het allemaal niet wil lukken met ZiggoGO! Werkt de browser wel of dat ook niet? En kan je wel al je producten zien in MijnZiggo? Ik zie hier geen actief account voor MijnZiggo, dus dat betekent dat je een nieuw account moet aanmaken! Account (ziggo.nl)

claudiap

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi carlien,

Ik kan gewoon inloggen op de site. Ik zie mijn gegevens. Maar kan niet online naar ziggo go. Dit deed het vorige week wel even, maar was maar 1 dag. Nu kunnen we weer niet inloggen.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Dat komt omdat er geen actief MijnZiggo account bekend is hier. Je mag een nieuwe aanmaken via Account (ziggo.nl) 🙂 Dan moet het weer lukken. Je klantnummer vind je op e-mails die je van ons hebt ontvangen. @claudiap 

claudiap

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We loggen dus in met ons oude account. Als ik op de link klik en vul alles in,dan krijg ik de melding dat er al een account bestaat met dat mailadres. Kan dat account dan nietverwijderd worden?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Dan moet die inderdaad eerst verwijderd worden 🙂 Wil je onder je gegevens het e-mailadres invullen waar het om gaat? Dan verwijder ik die voor je! 🙂 @claudiap

claudiap

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik merk inderdaad dat als ik inlog de ene keer mijn partner een inlogcode krijgt en de andere keer ik. En zie ook een oud klantennummer. Mijn mailadres is ***********************

 

**mod edit: e-mailadres verwijderd ivm privacy redenen**

claudiap

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Carlien, is het toevallig gelukt?

Groetjes claudia

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Goedemorgen @claudiap,

Ik heb even gezocht op het e-mailadres wat je had gedeeld. Ik zie dat dit adres werd gebruik voor My Vodafone. Ik heb de koppeling ongedaan gemaakt en je e-mailadres vrijgegeven. Je kunt je nu registreren op Mijn Ziggo met het gewenste e-mailadres.

claudiap

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Vincent, het is me nu gelukt om een nieuw account aan te maken, maar wanneer ik inloggen, zie ik weer mijn oude account gegevens. Kan dat account niet vetwijderd worden? Ik kan van het oude account ook de gegevens niet aanpassen nl.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Ai, in dat geval registreer je je vermoedelijk met een oud klantnummer wat dus niet meer actief is. De koppeling heb ik weer ongedaan gemaakt.

Je dient je te registreren met je nieuwe klantnummer welke eindigt op 3311. Je vindt je volledige klantnummer in de bevestigingsmail of -brief van je bestelling, onderaan in alle e-mails die we naar je sturen of in de omschrijving bij je betaling aan Ziggo van je bank. Kun je dit nog eens checken?

 

claudiap

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik gebruik het juiste klantnummer,maar dat werkt duidelijk niet. Schijnbaar log ik hier in op mijn oude gegevens. Heb het nu geprobeerd met een ander mailadres,maar die kan ik dan weer niet verifiëren. Ik word er een beetje moedeloos van inmiddels. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Het mailadres dat hier in het topic stond (wat inmiddels onzichtbaar is gemaakt voor users) is nu gewoon goed gekoppeld aan je nieuwe klantnummer. Als je hiermee nu inlogt op ZiggoGO, wat krijg je dan te zien/voor foutmelding? 

Uitgelicht topic