Kraai495

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go app werkt niet

Bij Het opstarten van een programma in de Ziggo Go app staat er het volgende:

Niet Beschikbaar

Deze video kan niet worden afgespreeld.

(LicenseEndpointUnknownResponse.503)

9 Reacties 9
Frederik01

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op de computer krijg ik dezelfde foutmelding

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @Kraai495 & @Frederik01! Allereerst een warm welkom voor jullie beiden hier op de Community. Mooi dat jullie ons hier gevonden hebben 🙂

@Kraai495, ik begrijp dat jij problemen ervaart met de mobiele app van Ziggo GO en dat de video continu niet kan worden afgespeeld. Bij welke content ervaar je dit precies en sinds wanneer? Ervaar je dit bijvoorbeeld bij live televisie kijken, of bij Replay TV? En welke zender en welk programma? Mag een herinstallatie van de app baten?

 

@Frederik01, ervaar jij exact hetzelfde probleem maar dan op je computer en de webbrowser variant van Ziggo GO? Heb je al eens een andere internetbrowser getest?

 

Ik hoor graag van jullie! 😉

Frederik01

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het probleem alleen op mijn iPad, meestal vanaf 18.00 uur

Nu kan ik op mijn desktop gewoon wel kijken

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Thanks voor je reactie @Frederik01

Kun je mij meenemen in je ervaring? Als je deze foutmelding ziet staan, wat doe je dan? Helpt het bijvoorbeeld om opnieuw te verbinden met wifi? Of sluit je de app helemaal af(ook op de achtergrond) voordat het weer werkt? Of moet je zelfde de app helemaal opnieuw installeren? 

Frederik01

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw verbinden met wifi helpt niet, ik heb de app zelf helemaal verwijderd opnieuw geïnstalleerd helpt niet bijgevoegd de foutmeldingen

Ik heb gewoon internet dat werkt prima

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Dat schiet inderdaad niet op als de foutmelding blijft bestaan ondanks alle inzet. Maakt het ook verschil als je in het menu handmatig uitlogt en hierna weer inlogt? Als dit geen verschil maakt, ben ik benieuwd hoe het gaat na het aanpassen van je wachtwoord van Mijn Ziggo via deze stappen. We horen graag weer van je!

Frederik01

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb gisteren opnieuw ingelogd het werkt nu wel weer, maar dat had ik eerder ook al eens gehad, even aankijken of hij het ook vanavond ook nog. Steeds doet

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

We zijn nu een aantal dagen verder. Is het issue inmiddels verholpen of krijg je nog steeds deze foutmelding in beeld @Frederik01

Frederik01

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het lijkt erop dat de foutmelding er niet meer komt, dus ik ga ervan uit dat het goed gaat.

Uitgelicht topic