Sinds vorige week krijg ik in de Ziggo Go app de melding "check je internetverbinding, aangezien deze op dit moment niet stabiel lijkt. Door onvoldoende bandbreedte ervaar je mogelijk problemen bij het afspelen van de videostream".
Een gekozen zender lijkt op te starten, en laadt. Het beeldscherm blijft zwart en vervolgens verschijnt de foutmelding. Ook alle andere zenders getest, maar geen enkele zender start.
Ik heb geprobeerd: de cache leeg te maken, en me opnieuw aan te melden met de inloggegevens, heb app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en heb ook mobiel internet geprobeerd.
Maar dit alles verhelpt het probleem niet?
Ter info: ziggo go.tv.nl werkt wel en ook internet via hotspots werkt wel op de telefoon. De Huawei P30 pro draait op Android versie 10
De WiFi internetverbinding in huis werkt naar behoren en mobiel internet via de telefoonprovider ook. Daar ligt het dus niet aan.
Iemand een gouden tip?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem opgelost: de app opstarten, op je profiel klikken, en handmatig uitloggen. Vervolgens telefoon opnieuw opstarten.
App openen en opnieuw inloggen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Probleem opgelost: de app opstarten, op je profiel klikken, en handmatig uitloggen. Vervolgens telefoon opnieuw opstarten.
App openen en opnieuw inloggen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.