1
Vraag
2
Reacties
Marc V

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go app werkt niet op Huawei P30 pro

Sinds vorige week krijg ik in de Ziggo Go app de melding "check je internetverbinding, aangezien deze op dit moment niet stabiel lijkt. Door onvoldoende bandbreedte ervaar je mogelijk problemen bij het afspelen van de videostream". 

Een gekozen zender lijkt op te starten, en laadt. Het beeldscherm blijft zwart en vervolgens verschijnt de foutmelding. Ook alle andere zenders getest, maar geen enkele zender start.

Ik heb geprobeerd: de cache leeg te maken, en me opnieuw aan te melden met de inloggegevens, heb app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en heb ook mobiel internet geprobeerd. 

Maar dit alles verhelpt het probleem niet?

Ter info: ziggo go.tv.nl werkt wel en ook internet via hotspots werkt wel op de telefoon. De Huawei P30 pro draait op Android versie 10

De WiFi internetverbinding in huis werkt naar behoren en mobiel internet via de telefoonprovider ook. Daar ligt het dus niet aan. 

Iemand een gouden tip? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc V
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Probleem opgelost: de app opstarten, op je profiel klikken, en handmatig uitloggen. Vervolgens telefoon opnieuw opstarten.

App openen en opnieuw inloggen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc V
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Probleem opgelost: de app opstarten, op je profiel klikken, en handmatig uitloggen. Vervolgens telefoon opnieuw opstarten.

App openen en opnieuw inloggen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic