Ursable

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Go app werkt niet meer

Sinds een paar dagen kan ik de ZiggoGo app niet meer gebruiken. Ik krijg de melding
Please try again later
Oops, something went wrong

Ik heb geen nieuwe account, niets veranderd aan mijn abonnement, ik ben niet verhuisd. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Ik heb het cache van de Playstore geleegd, zonder resultaat.

Ik lees steeds over dit probleem, maar zie geen oplossing staan. Hellup!

29 Reacties 29
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Ursable

Niet fijn dat je ineens geen toegang meer hebt. Ik ben benieuwd of dit nog steeds speelt? Zo ja, wanneer krijg je deze melding precies te zien? Bij het openen van de app, bij het inloggen of zodra je iets wilt bekijken via de app?

Ursable
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Rikst zie de screenshots: dat is de melding die ik zie nadat ik de app heb geopend en klik op TV-kijken.
Volgens de klantenservice was er een storing in de app, maar die duurt dan nu al ruim een week?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Zou je het ook eens willen testen in de browser, via ziggogo.tv? Ook wil ik je vragen je postcode en huisnummer in te vullen in je profiel. Geef hier maar een seintje als het gelukt is.

Ursable
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Rikst in mijn browser krijg ik exact dezelfde melding. Mijn postcode staat in mijn profiel: 2611TR 

YuriMastenbroek

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zelfde probleem voor mij

Casmon

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Na telefonisch contact met Ziggo is mij gevraagd het op deze manier te proberen.

Ik kan niet meer live tv kijken met de app en browser op mijn iPad, wel terugkijken. Op mijn macbook werkt het prima, via de browser en de app. Dit probleem speelt al vanaf de zomervakantie. Foutmelding 1102. Graag hulp bij een oplossing.

Ursable
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Rikst ik zie dat meer mensen hetzelfde probleem hebben, maar ik zie geen reactie vanuit Ziggo. Kun je misschien uitleggen wat er aan de hand is?

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Daar heb ik helaas nog geen antwoord op, @Ursable. Dit zoek ik graag verder uit.  Wil je achter je adresgegevens je gebruikersnaam toevoegen aan je Ziggo Community profiel? 
Zou jij dit ook willen doen, @YuriMastenbrpek? Alvast bedankt. 

Bij jou lijkt het te gaan om een ander probleem, @Casmon. Wil jij je postcode en huisnummer toevoegen aan je Ziggo Community profiel? Deze is alleen zichtbaar voor Ziggo moderators. 

 

YuriMastenbroek

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Krista, bedankt voor je reactie. Ik heb postcode en huisnummer toegevoegd in profiel.

Ursable
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Krista postcode en huisnummer staan toch al in mijn profiel?

Ursable
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Rikst @Krista het zou fijn zijn als iemand reageert, ondertussen kan ik al weken geen tv kijken.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Ursable en @YuriMastenbroek dank voor de update

Speelt dit nu nog? En hoe gaat het nu dan met de browservariant, of een ander apparaat? Wat zie je dan? Wis je ook vooraf even de cache en cookies van je browser? 

En als je dit met de 4G of 5G test, van een smartphone, hoe gaat het dan? 

YuriMastenbroek

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja probleem nog niet opgelost. Zowel op telefoon als laptop via browser. Ook na legen cache en wissen cookies. Ook met 4G.

Ursable
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Jacob zie mijn bericht en screenshots  Er is niets veranderd. Op alle apparaten, met alle browsers, ondanks app verwijderen, cache legen etc kan ik Ziggo Go niet gebruiken. En ik ben niet de enige, dus ik begrijp niet waarom ik niets hoor en iedereen steeds dezelfde vragen stelt 😭

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Ursable  en @YuriMastenbroek jullie voorbeelden zet ik door naar de afdeling die er met de digitale flex even dieper op ingaat.

Wordt vervolgt, sorry voor het gedoe! 

Richard T1971

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb dit probleem al meer dan een jaar.
Wanneer ik inlog met de accountgegevens van mijn ouders werkt alles naar behoren maar met mijn accountgegevens lukt het niet. Zie ook naar gebruikersnaam: Richard T en RichardT NL.
Mocht iemand een oplossing hebben dan hoor ik het graag!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Richard T1971 Wat gek dat je al die tijd geen gebruik kunt maken van Ziggo GO. Ik zie dat je op 04-02 een nieuw Mijn Ziggo account hebt aangemaakt. Dit is een e-mailadres rt******@ziggo.nl. Log je hiermee in op Ziggo GO? Daarnaast heb ik nog een andere handeling uitgevoerd wat wellicht je abonnementsrechten wakkerschudt. Houd je ons op de hoogte?

Richard T1971

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Vincent,

Ja, met dat email adres (rt******@ziggo.nl) zou ik normaal gesproken mee inloggen.
Zojuist met dit adres ingelogd en dat werkt nog steeds maar als ik op 'TV kijken' druk dan krijg ik weer meteen de melding: 'please try again later, oops something went wrong', m.a.w. het werkt nog steeds niet.

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Wat gek dat je tegen die foutmelding aan blijft lopen. Op wat voor apparaat gebruik je Ziggo GO? Wil je het eens op een ander apparaat testen?

Uitgelicht topic