1
Vraag
2
Reacties
s521256

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Ziggo Go-app werkt niet i.c.m. Mediabox Next

Sinds anderhalve week ben ik in het bezig van de Mediabox Next. Deze geïnstalleerd en werkte naar behoren. Na enkele dagen kwam ik erachter dat mijn Ziggo Go-app niet meer werkte. De service was niet beschikbaar. Ik heb hier een melding van gemaakt bij Ziggo. Van alles geprobeerd  (nieuw wachtwoord, app opnieuw geïnstalleerd), maar niets werkte. Er is een casus aangemaakt en na enkele dagen werkte de Ziggo Go-app weer......maar nu kreeg ik geen zenders meer door op mijn Mediabox. Vervolgens dit weer gemeld bij Ziggo. Na een dag had ik weer zenders op de Mediabox...........maar nu werkte de Ziggo Go-app weer niet en was ik weer terug bij af.

 

Ik ben inmiddels anderhalve week in gesprek met Ziggo. Het bekende verhaal: van het kastje naar de muur, geen oplossing kunnen bieden, alles doorzetten naar een andere collega, niet teruggebeld worden terwijl dat herhaaldelijk is toegezegd. Om moedeloos van te worden. Volgens mij ben ik niet de enige met dit probleem (en met deze ervaringen met Ziggo). Hoe hebben anderen dit probleem opgelost gekregen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @s521256! Wat zuur dat het probleem nog niet verholpen is. Ik heb navraag gedaan, ze lossen dit per klant op en er zijn de nodige acties uitgevoerd welke het probleem op hadden moeten lossen. Omdat dit niet voor een oplossing heeft gezorgd, moet dit opnieuw doorgezet worden. Ik zie dat je gisteravond nog contact hebt gehad en dat de acties hiervoor inmiddels al zijn uitgezet, mooi! Het is voor nu dan ook helaas weer afwachten, ik hoop dat het snel is opgelost. Mochten wij nog nieuws hebben of een terugkoppeling ontvangen, dan delen we die natuurlijk hier met je. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Door het hier te plaatsen.

Ziggo moderators kunnen diep in de systemen en/of de nodige mensen bereiken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @s521256 , je moet zeker niet de indruk hebben dat je tegen een muur aanloopt als je om hulp vraagt. Dus ik vind het heel fijn dat je via deze weg om meer informatie vraagt in deze situatie. 

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en heb mij ingelezen. Helaas ben je niet de enige. Een kleine groep klanten die net zijn veranderd van pakket kunnen niet inloggen in de Ziggo GO app. Het MijnZiggo account werkt wel gewoon. Dit heeft te maken met een koppeling in de achterliggende systemen. Dit probleem is niet met 1 druk op de knop op te lossen. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de oplossing en dit heeft even tijd nodig. 

Ik wil even zeker weten dat je situatie echt ook met dit ticket te maken heeft. Zou je mij antwoord kunnen geven op de volgende vragen? 
- Kun je wel inloggen in MijnZiggo ? 
- Heb je rond de wijziging van je abonnement ook het wachtwoord aangepast van je MijnZiggo account?
- Kun je wel inloggen via 1 of meerdere browsers op: https://www.ziggogo.tv

Met de antwoorden op bovenstaande vragen weet ik precies of ik dit wél voor je kan oplossen of dat we het ticket moeten afwachten. 

s521256
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Beste Meindert,

 

Helaas is bij Ziggo de praktijk nog te vaak dat je telkens moet terugbellen en je verhaal opnieuw moet doen. Ik sta hierin niet alleen. De klantenservice moet echt verbeteren.....

 

Maar goed, dank voor je reactie en fijn dat je wil meedenken. Hieronder mijn antwoorden op je vragen:

- Kun je wel inloggen in MijnZiggo ? 
Ja


- Heb je rond de wijziging van je abonnement ook het wachtwoord aangepast van je MijnZiggo account?
Ja, dit op advies van Ziggo. Ook heb ik de Ziggo Go-app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook op advies van Ziggo.

- Kun je wel inloggen via 1 of meerdere browsers op: https://www.ziggogo.tv ?  

Nee, lukt ook niet

 

Vanmiddag heb ik nog even contact gehad met Ziggo via de live chat. Ook werd mij gevraagd of ik een MyVodafone-account heb. Ook dat is het geval. Geen idee of je met deze informatie iets kan, maar wellicht dat het kan helpen.

 

Groeten,
Niels 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@s521256 Top dat je al deze zaken gecontroleerd hebt! Op dit moment is er helaas sprake van een storing waardoor een deel van onze klanten niet kan inloggen na een pakketwijziging naar een abonnement met de Mediabox Next of Mediabox XL (nieuwe software). Ik heb ook jou melding intern doorgegeven aan de afdeling die dit probleem in onderzoek heeft. We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het jou weten onder dit topic.

s521256
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Beste Paul,

Vanochtend werd ik gebeld door Ziggo met de mededeling dat het issue zou zijn opgelost. Na terugkomst van mijn werk heb ik geprobeerd in te loggen op de Ziggo Go-app, maar helaas, zonder succes. Het issue is dus nog steeds niet opgelost. Waarom Ziggo mij dan heeft gebeld om te melden dat het issue was opgelost, is mij een raadsel. Heb jij een melding gekregen dat dit issue zou zijn opgelost?  

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @s521256! Wat zuur dat het probleem nog niet verholpen is. Ik heb navraag gedaan, ze lossen dit per klant op en er zijn de nodige acties uitgevoerd welke het probleem op hadden moeten lossen. Omdat dit niet voor een oplossing heeft gezorgd, moet dit opnieuw doorgezet worden. Ik zie dat je gisteravond nog contact hebt gehad en dat de acties hiervoor inmiddels al zijn uitgezet, mooi! Het is voor nu dan ook helaas weer afwachten, ik hoop dat het snel is opgelost. Mochten wij nog nieuws hebben of een terugkoppeling ontvangen, dan delen we die natuurlijk hier met je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic