Beste Meindert,
Helaas is bij Ziggo de praktijk nog te vaak dat je telkens moet terugbellen en je verhaal opnieuw moet doen. Ik sta hierin niet alleen. De klantenservice moet echt verbeteren.....
Maar goed, dank voor je reactie en fijn dat je wil meedenken. Hieronder mijn antwoorden op je vragen:
- Kun je wel inloggen in MijnZiggo ?
Ja
- Heb je rond de wijziging van je abonnement ook het wachtwoord aangepast van je MijnZiggo account?
Ja, dit op advies van Ziggo. Ook heb ik de Ziggo Go-app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook op advies van Ziggo.
- Kun je wel inloggen via 1 of meerdere browsers op: https://www.ziggogo.tv ?
Nee, lukt ook niet
Vanmiddag heb ik nog even contact gehad met Ziggo via de live chat. Ook werd mij gevraagd of ik een MyVodafone-account heb. Ook dat is het geval. Geen idee of je met deze informatie iets kan, maar wellicht dat het kan helpen.
Groeten,
Niels