Benjamins1
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go app werkt ineens niet meer op Sony smart TV

Weet iemand hier raad mee? Wij kijken altijd TV via de Ziggo go tv app, nu ineens doet de app bijna niets meer, start niet meer normaal op. Heb de app al een paar keer verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, nog steeds niets, ja heeeeel erg traag, blijft ook doorlopend hangen. Alle andere apps zoals Netflix werken gewoon prima.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15272Posts
  • 636Oplossingen
  • 3438Likes

Soms kan het gebeuren dat de Ziggo Go TV App even niet doet, hier kan je 2 dingen tegen doen, 1 heb je al gedaan verwijderen, maar dat maakt niet zoveel uit met herinstallatie. Even je TV van de Stroom afhalen paar minuten, en dan weer opnieuw opstarten, dat is een optie die vaak wil werken.

 

App uitloggen even TV zonder stroom en herstarten en dan weer inloggen werkt ook vaak goed.

 

2e Optie je TV is die bekabeld of werkt deze via WiFi

Met Wifi kan je beste even je modem 30 seconde van de stroom en weer herstarten

Dan proberen de Ziggo Go App op te starten.

 

3e Optie: Kijk even of er een update dwars zit bij de Playstore van je TV die kan hem ook nog blokkeren.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15272Posts
  • 636Oplossingen
  • 3438Likes

Soms kan het gebeuren dat de Ziggo Go TV App even niet doet, hier kan je 2 dingen tegen doen, 1 heb je al gedaan verwijderen, maar dat maakt niet zoveel uit met herinstallatie. Even je TV van de Stroom afhalen paar minuten, en dan weer opnieuw opstarten, dat is een optie die vaak wil werken.

 

App uitloggen even TV zonder stroom en herstarten en dan weer inloggen werkt ook vaak goed.

 

2e Optie je TV is die bekabeld of werkt deze via WiFi

Met Wifi kan je beste even je modem 30 seconde van de stroom en weer herstarten

Dan proberen de Ziggo Go App op te starten.

 

3e Optie: Kijk even of er een update dwars zit bij de Playstore van je TV die kan hem ook nog blokkeren.

Bekijk in context

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4339Posts
  • 441Oplossingen
  • 1125Likes

Hoi @Benjamins1 en welkom op onze Community! 

Fijn dat Dave! je al een aantal bruikbare tips heeft gegeven, we zijn benieuwd of je hier al mee aan de slag bent gegaan. 

Benjamins1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er zat inderdaad een update dwars van de tv zelf en van de TP link versterkers, alleen is de Ziggo go app heel erg traag geworden. De andere apps zoals Netflix werken prima.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1242Posts
  • 112Oplossingen
  • 170Likes

Fijn dat je de stappen hebt doorgelopen! Wel erg jammer dat de Ziggo app heel traag is geworden. Heb je de tv via een internet kabel of via de wifi aangesloten? 

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1242Posts
  • 112Oplossingen
  • 170Likes

We hebben niks meer van je gehoord. Is het opgelost? 🙂