Ik probeer te streamen vanaf mijn tablet Samsung S2 naar mijn Chrome cast. Ik krijg dan in beeld dat dit niet lukt, krijg geen foutmelding.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Roely,
Wat probeer je te casten? Je kunt namelijk alleen Live TV casten, Replay TV kan niet in verband met rechtenkwestie.
Groet,
Evert
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi Roely,
Wat probeer je te casten? Je kunt namelijk alleen Live TV casten, Replay TV kan niet in verband met rechtenkwestie.
Groet,
Evert
Evert, dank je wel!
Dat wist ik niet. Wat belachelijk eigenlijk.
Maar net live streamen en dat lukt idd wel. Thanks!
Veel zendereigenaren hebben hun eigen dienst om terug te kijken en te casten. En hun eigen diensten promoten ze natuurlijk het liefst, dus vandaar dat Ziggo daar de rechten niet voor heeft gekregen helaas. Maar gelukkig dat Live TV casten wel lukt!
Veel plezier ermee en een goed weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.