1
Vraag
2
Reacties
CasperGe

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go app start niet meer op

Sinds een paar dagen blijft de Ziggo Go app bij mij hangen wanneer ik deze wil openen.

Gisteren lukte het me 1x deze te openen na de app weggegooid te hebben en opnieuw te installeren, dit duurde echter langer dan 1,5 minuut en vandaag start hij wederom niet meer op.

Iemand enig idee wat er mis gaat? 

 

Aanvullende info:

Telefoon is een Nokia X20 met Android V12 erop.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Als je naar de App gaat van Ziggo Go en je Leegt de Cache daarna log je uit.

 

  • Ga op je telefoon/tablet naar [instellingen ]> [apps]
  • Zoek naar Ziggo GO
  • Kies voor 'opslag'
  • Kies onderaan voor 'Cache legen'

Check even of de Update's zijn gedaan in de Google Playstore en als dat is gebeurt, dan herstart je toestel en log je weer in op de Ziggo Go App.

 

Hopelijk helpt dit.

 

**Moderator: Bericht aangevuld met stappen**

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Als je naar de App gaat van Ziggo Go en je Leegt de Cache daarna log je uit.

 

  • Ga op je telefoon/tablet naar [instellingen ]> [apps]
  • Zoek naar Ziggo GO
  • Kies voor 'opslag'
  • Kies onderaan voor 'Cache legen'

Check even of de Update's zijn gedaan in de Google Playstore en als dat is gebeurt, dan herstart je toestel en log je weer in op de Ziggo Go App.

 

Hopelijk helpt dit.

 

**Moderator: Bericht aangevuld met stappen**

CasperGe
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks, hij lijkt het nu weer te doen.

Zal de cache tip onthouden voor een eventuele volgende keer.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Blij met dat het gelukt is en super dat ie het weer doet, bedankt voor de terugkoppeling. 😊

 

Weet niet of je een upgrade van Android hebt gehad van 11 naar 12, soms willen cache's legen dan helpen voor een schone herstart. Ook al heb je geen upgrade gehad, is meestal wel de Cache waar je uitkomt.

 

Mocht je ooit de app verwijderen, tip: doe dit via de Google Playstore, de Ziggo Go App opzoeken en dan verwijderen, dan zijn ook alle mappen en cache weg die hij had geïnstalleerd.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

@CasperGe Nokia X20, leuk toestel, heb hem ook een paar maanden, loopt lekker hier.

Veel plezier ermee gewenst.🙂

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Bert  Goed om te weten 😉

Kriffie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

en hoe leeg je de Cache?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

@Kriffie  schreef:

en hoe leeg je de Cache?

Instellingen => Apps => Ziggo Go => Opslag en cache => Opslag wissen / Cache wissen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic