1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Vonnie1167

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go app op smart TV, traag door te druk netwerk.

"Trage verbinding: het lijkt erop dat je netwerk momenteel te druk is. Probeer het later opnieuw".

 

Ook 's nachts? Lijkt me sterk dat dit het probleem is... maar wat dan wél?

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Template

Level 17
  • 2858Posts
  • 66Oplossingen
  • 937Likes

@Vonnie1167 Hoe is de tv op het netwerk aangesloten? Indien gewoon met kabel, haal de tv minimaal 1 minuut uit het stopcontact.

Werkt dit niet dan kan het volgende (is niet perse nodig)

TV uitzetten, TV uit stop contact 

Modem en indien aanwezig router uit stopcontact 

5 min wachten 

Modem in stopcontact wachten tot helemaal opgestart

Indien aanwezig router in stopcontact (zo niet overslaan)

TV in stopcontact, TV aanzetten 1 min wachten 

Weer proberen of het werkt 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78761Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

Heeft de TV een goede verbinding met het modem? Via wifi of via een netwerkkabel?

Steefb

Level 20
  • 16884Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8027Likes

De melding ''druk op het netwerk'' gaat meestal niet over het verkeer op je eigen netwerk, maar over hoeveel apparaten dezelfde wifi kanalen gebruiken, dit geldt voor alle apparatuur in je buurt.

 

Thuiswerken? Verbeter je wifi-ontvangst | Consumentenbond

DaWogn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb dezelfde melding, android philips tv met kabel verbinding, app eraf gegooid opnieuw geinstalleerd problemen blijven.

Template

Level 17
  • 2858Posts
  • 66Oplossingen
  • 937Likes

@DaWogn Een app verwijderen en dezelfde weer downloaden&instaleren zet ook geen zoden aan de dijk. 

Template

Level 17
  • 2858Posts
  • 66Oplossingen
  • 937Likes

@Vonnie1167 Hoe is de tv op het netwerk aangesloten? Indien gewoon met kabel, haal de tv minimaal 1 minuut uit het stopcontact.

Werkt dit niet dan kan het volgende (is niet perse nodig)

TV uitzetten, TV uit stop contact 

Modem en indien aanwezig router uit stopcontact 

5 min wachten 

Modem in stopcontact wachten tot helemaal opgestart

Indien aanwezig router in stopcontact (zo niet overslaan)

TV in stopcontact, TV aanzetten 1 min wachten 

Weer proberen of het werkt 

DaWogn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt template bovenstaande stappen hebben het bij mij verholpen, thanx.