1
Vraag
2
Reacties
Pedrovana

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo Go app op ipadpro

Als ik de Ziggo Go app op mijn laptop open en ik ga naar TV-kijken zie ik de zenders en daarin een beeld van het op dat moment uitgezonden programma. Druk ik op de zender dan krijg ik live beeld te zien. Prima.

Wanneer ik op de ipadPro de Ziggo Go app open en ga naar TV kijken (dus niet naar TV&Replay) dan zie ik de zenders maar geen beeld alleen aanduiding NPO 1, NPO2 etc. Druk ik op een zender dan wordt er vanaf het begin van het betreffende programma gestart (alsof het Replay is). Maar ik wil live beeld zien vanaf het moment dat ik de zender open. Als ik naar de beneden balk ga staat rechts "terug naar live", druk ik daarop dan komt er weer een blokje "herstarten" en krijg ik een keuzevakje "start vanaf begin" en "verder kijken (met tijdaanduiding waar ik vanaf het begin heb gekeken). Voorbeeld: Mijn vrouw kijkt op de TV naar een program en ik wil op mijn ipadpro op hetzelfde moment naar een ander programma kijken dat al een tijdje aan de gang is dan wordt ik steeds naar de begintijd van het programma gestuurd maar ik wil naar live beelden. Waarom lukt het wel op de laptop en niet op de ipadpro?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Pedrovana 

Als je op de Laptop/PC bent ingelogd op Ziggo GO

En op de iPad Pro in Ziggo Go zitten jullie allebei op 1 profiel het witte Gedeelde profiel, dan kan het kloppen, deze kan maar 1 persoon gebruiken.

Je kan beter je eigen profiel aanmaken bij icoontje dan Profiel toevoegen, hier kan je per Profiel op 3 apparaten tegelijk afspelen. Misschien zal het dan beter gaan.

IMG_4073.PNG

 

Anders Ga naar instellingen > Algemeen> iPad Opslag en naar Ziggo Go

Kies dan voor Ruim op en Verwijder de App en herinstalleer hem uit de Appstore, en vervolgens log je in en tik je op je eigen profiel. Of zie de handeling hierboven.

 

Ik hoop dat het helpt. Laat het anders maar even weten, dan pak ik mijn iPad er ook even bij dan zal ik even verder kijken.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Pedrovana 

Als je op de Laptop/PC bent ingelogd op Ziggo GO

En op de iPad Pro in Ziggo Go zitten jullie allebei op 1 profiel het witte Gedeelde profiel, dan kan het kloppen, deze kan maar 1 persoon gebruiken.

Je kan beter je eigen profiel aanmaken bij icoontje dan Profiel toevoegen, hier kan je per Profiel op 3 apparaten tegelijk afspelen. Misschien zal het dan beter gaan.

IMG_4073.PNG

 

Anders Ga naar instellingen > Algemeen> iPad Opslag en naar Ziggo Go

Kies dan voor Ruim op en Verwijder de App en herinstalleer hem uit de Appstore, en vervolgens log je in en tik je op je eigen profiel. Of zie de handeling hierboven.

 

Ik hoop dat het helpt. Laat het anders maar even weten, dan pak ik mijn iPad er ook even bij dan zal ik even verder kijken.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 675Likes

@Pedrovana dat is inderdaad vreemd dat op de iPad het anders werkt dan je verwacht. Hoe is het na de goede tip van @Dave! 

Pedrovana
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dave, dank zij je advies is het probleem inderdaad opgelost. Ik had een app op de laptop en op de ipadpro staan, niet wetende dat dit feitelijk niet op deze manier kon. Als je, zoals ik,  78 bent dan gaat de logica een beetje parten spelen.

Pedrovana
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Is, dankzij het advies van Dave opgelost.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Pedrovana  Wees blij met wat u allemaal kan en weet en. En met de tijd mee gaat, dit overkomt jong en oud en we zijn er om klanten te helpen. Heel graag gedaan en mocht er iets zijn kan u altijd topic aanmaken mocht deze gesloten zijn. 😊

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@Pedrovana wat super fijn dat de oplossing van @Dave! jou heeft geholpen. Lekker bezig @Dave! 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Dank je wel @Madelon  😊 jij ook 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic