mijn Ziggo go heeft altijd gewerkt op mijn pc nu niet meer???
ik krijg de melding "niet beschikbaar" deze video kan niet worden afgespeeld.
app opnieuw geïnstalleerd helpt niets.
gewoon tv kijken doe het ook niet.
heel vreemd heeft altijd gewerkt
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Steefb bedankt voor de tip heb Ziggo virusscanner opnieuw geinstalleed en Ziggo go werkt weer perfect.
ben er heel blij mee, en de rest ook bedankt voor de adviezen kan weer tv kijken en films&series volgen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je al even op dit forum gekeken of er misschien een soortgelijk probleem is?
Ja maar niet kunnen vinden anders had ik deze vraag niet gesteld
Ik ga morgen de firewall van Ziggo herinstalleren kijken of dit helpt??
Welkom op de Community @Pieter van Roon !
Vervelend dat je ineens niet meer online tv kunt kijken via Ziggo Go op je PC! Ik zie dat @Steefb al een hele goed oplossing aanreikt met de info op dit topic. Heb je al gecontroleerd of het wel lukt wanneer je via de internetbrowser kijkt via www.ziggogo.tv ?
En je kan inderdaad ook altijd nog even naar de Firewall en antivirusscanner instellingen kijken.
@Steefb bedankt voor de tip heb Ziggo virusscanner opnieuw geinstalleed en Ziggo go werkt weer perfect.
ben er heel blij mee, en de rest ook bedankt voor de adviezen kan weer tv kijken en films&series volgen.
Fijn om te lezen dat het is opgelost @Pieter van Roon ! Veel kijkplezier En @Steefb ook enorm bedankt voor je goede adviezen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.