1
Vraag
2
Reacties
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Ziggo Go app kindproof

Mijn dochtertje van 20 maanden is al zo slim dat zij op haar ipadje helemaal zelf kan scrollen en zoeken in de Ziggo Go app. Deze staat op haar tablet zodat ze zelf naar babytv kan kijken. Ik heb een eigen profiel voor haar gemaakt zodat ze alleen bepaalde zenders kan kijken.

 

Het probleem is dat er dus, ondanks dit eigen profiel, nog heel veel andere dingen te zoeken en te bekijken zijn.

 

Lang verhaal kort; ik wil alleen de baby/kindzenders die in haar profieltje staan kunnen zien, hoe?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Beste @MartijnNuijs! 

 

Hele goede die je aankaart met Ziggo Community, je kan wat je al zegt een eigen profiel aan maken maar je kan ook de leeftijdgrens instellen. Ga op de Media Box naar het profiel van je kind, op de zijkant van de Afstandsbediening Nummer 18 op de afbeelding kan je profiel aanklikken, vervolgens druk je op Homeknop en ga je naar Tandwiel op rechts, dan ga je naar tabblad Ouderlijk Toezicht en zie je een Leeftijdsgrens staan deze kan je op 6+ 9+ 12+ 14+ 16+ 18+ instellen of uitzetten maar op 6+ instellen dan op OK klikken, dan zou deze ook in de Ziggo Go App via Ouderlijk toezicht met Pincode invoeren op haar profiel zijn ingesteld en ziet ze alleen dingen van de gewenste leeftijd.

 

Laat ons maar even weten, is een klant helpt klant community en ik kan altijd nog een Medewerker vragen om hulp.

 

AB-infoNext.png

Bekijk in context

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @MartijnNuijs!

Begrijpelijk dat je je dochter zo makkelijk mogelijk wil maken. Geweldig dat ze ondanks haar 20 maanden al zo slim is op haar ipadje kan scrollen en zoeken in de Ziggo Go app. 

Als ik het goed begrijp, is er al een kijkprofiel voor haar aangemaakt? Bij ''home'' kun je dan suggesties krijgen, maar bij TV & Replay horen alleen de zenders te staan die geselecteerd zijn. Wijkt dit momenteel af van onderstaande? Dan ben ik ook benieuwd naar bijvoorbeeld iOS versie, Ziggo Go versie, apparaat en dergelijke 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Beste @MartijnNuijs! 

 

Hele goede die je aankaart met Ziggo Community, je kan wat je al zegt een eigen profiel aan maken maar je kan ook de leeftijdgrens instellen. Ga op de Media Box naar het profiel van je kind, op de zijkant van de Afstandsbediening Nummer 18 op de afbeelding kan je profiel aanklikken, vervolgens druk je op Homeknop en ga je naar Tandwiel op rechts, dan ga je naar tabblad Ouderlijk Toezicht en zie je een Leeftijdsgrens staan deze kan je op 6+ 9+ 12+ 14+ 16+ 18+ instellen of uitzetten maar op 6+ instellen dan op OK klikken, dan zou deze ook in de Ziggo Go App via Ouderlijk toezicht met Pincode invoeren op haar profiel zijn ingesteld en ziet ze alleen dingen van de gewenste leeftijd.

 

Laat ons maar even weten, is een klant helpt klant community en ik kan altijd nog een Medewerker vragen om hulp.

 

AB-infoNext.png

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Dank voor de reactie, maar zoals ik al verwachtte haalt dat niets uit. Helaas kan ik blijkbaar nog steeds geen screenshot uploaden hier in deze app, anders had ik even laten zien dat zelfs na instellen leeftijdsgrens mijn dochtertje bijvoorbeeld nog steeds black lake en tv zenders die NIET in jaar profiel zender lijst staan kan aanklikken.

 

Helaas en jammer dat ook dit bij Ziggo weer veel te ingewikkeld gemaakt word!

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Als toevoeging: leeftijdsgrens is niet in te stellen per profiel! Ingesteld bij profiel van dochter, blijkt op elk profiel te staan, dus maar weer uitgezet 👍

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ik ga dit wel even voorleggen aan Ziggo medewerker voor Profielen en kids proof maken, dat is het enige wat ik voor je kan doen, hopelijk wordt dit ook aan software toegevoegd. Wanneer kan ik niet zeggen want ze werken wel voor uit, maar je weet nooit welke bugfixes zijn verwerkt in de aankomende. Maar wel een heel goed idee om dit door te geven.

 

Screenshot's kan je uploaden door op bladeren te klikken, dan komen ze als bestand, Jpeg, jpg, png maar je kan ook foto 2 op het foto toestel drukken en je foto uploaden, zelfde als hier jpeg, jpg, png

 

F02AAECB-9050-400E-8000-40D207D0B4DE.jpeg1755646C-20CF-45A2-81C0-9680D20A4F22.jpeg

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ik heb dit voorgelegd aan een Ziggo medewerker en deze zullen het naar de juiste afdeling zetten.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Dat begrijp ik, maar DAT werkt dus niet hier!🤔

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Zijn je bestanden niet te groot dan 5 mb dat kan ook nog een oorzaak geven, krijg je een rode melding in beeld met text.

De Profielen kan ik melden die heeft de moderator opgepakt en naar de juiste afdeling gezet, als er meer bekend is, dan meld ik me er even over of de moderator die deze heeft opgepakt.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Krijg helemaal niets in beeld! En nee, een simpel screenshot gaat de 5mb echt niet halen. Overigens is dit probleem al enkele maanden geleden al aangekaart bij Ziggo. Ze zijn niet zo vlot hè?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Wat voor browser tablet, telefoon gebruik je

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @MartijnNuijs!

Begrijpelijk dat je je dochter zo makkelijk mogelijk wil maken. Geweldig dat ze ondanks haar 20 maanden al zo slim is op haar ipadje kan scrollen en zoeken in de Ziggo Go app. 

Als ik het goed begrijp, is er al een kijkprofiel voor haar aangemaakt? Bij ''home'' kun je dan suggesties krijgen, maar bij TV & Replay horen alleen de zenders te staan die geselecteerd zijn. Wijkt dit momenteel af van onderstaande? Dan ben ik ook benieuwd naar bijvoorbeeld iOS versie, Ziggo Go versie, apparaat en dergelijke 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic