1
Vraag
2
Reacties
ron.hermus

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go app kan geen verbinding maken op nieuwe telefoon. Wel op tablet. 2 apparaten in gebruik

Nieuwe mobiele telefoon Android ) versie Onu Ui 5,1 Android 13

Ziggo go geeft deze melding 

ronhermus_0-1682061707942.png

op mijn tablet werkt het wel. Op telefoon noch op Wifi, noch op 4 G.

Wie weet raad = 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1145Posts
  • 190Oplossingen
  • 537Likes

@ron.hermus vaak is er beschikbare ondersteuning van andere gebruikers zoals @Wim C. Sorry dat je niet eerder een reactie van ons hebt gehad, 

Dat Ziggo GO het op jouw smartphone niet werkt, dat is niet praktisch. Daar gaat iets mis met het account, aangezien je op een ander apparaat nog wel kan kijken en er geen storing met Ziggo GO bekend is. 

Wat hier de oplossing is? Wijzig het wachtwoord voor Mijn Ziggo. 
Hiermee komt de technische koppeling met Ziggo GO weer op gang, Ik hoor graag. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5540Posts
  • 225Oplossingen
  • 4235Likes

Dag @ron.hermus 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Blijkbaar is er nog geen reactie gekomen om u verder te helpen. Is het inmiddels opgelost of werkt het nog steeds niet? 

ron.hermus
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Wim, nee.  Ik kijk nu online omdat de app hey niet doet.  En Ziggo laat me gewoon zitten en vindt dat een willekeurige andere gebruiker me maar moet helpen. Klantvriendelijkheid 2023...

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1145Posts
  • 190Oplossingen
  • 537Likes

@ron.hermus vaak is er beschikbare ondersteuning van andere gebruikers zoals @Wim C. Sorry dat je niet eerder een reactie van ons hebt gehad, 

Dat Ziggo GO het op jouw smartphone niet werkt, dat is niet praktisch. Daar gaat iets mis met het account, aangezien je op een ander apparaat nog wel kan kijken en er geen storing met Ziggo GO bekend is. 

Wat hier de oplossing is? Wijzig het wachtwoord voor Mijn Ziggo. 
Hiermee komt de technische koppeling met Ziggo GO weer op gang, Ik hoor graag. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5540Posts
  • 225Oplossingen
  • 4235Likes

@Jos  schreef:

Wijzig het wachtwoord voor Mijn Ziggo. Hiermee komt de technische koppeling met Ziggo GO weer op gang, Ik hoor graag. 

Als dit de blauwdruk is om Ziggo Go weer werkend te krijgen, dan zijn anderen hier ook mee geholpen.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1145Posts
  • 190Oplossingen
  • 537Likes

@Wim C. dit advies is nooit verkeerd. Vaak is het ook typisch, inloggen Mijn Ziggo lukt wel en Ziggo GO niet. 
In vele situaties waarin het inloggen niet lukt lost dit wat op. Helemaal als het werkend is op een ander apparaat. 

ron.hermus
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel.  Dit werkte inderdaad.  Jammer dat jullie  telefonische helpdesk dit soort basiskennis niet heeft.  Dat had me weer 1.5 wel gescheeld..😁

ron.hermus
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Week ...

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1145Posts
  • 190Oplossingen
  • 537Likes

@ron.hermus dat is mooi te horen! Dat is voor al onze leden zoals @Wim C. ook een belangrijke terugkoppeling. 
We zijn er nog niet achter wat hier de oorzaak van is, ik neem je feedback mee naar de collega's die je gesproken hebt. 

RFSMEENK29569

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij werkt dit niet

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic