1
Vraag
2
Reacties
compres

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go app hapert bij Lenovo tab 10

De ziggoGO app hapert op mijn LenovoTab11 (Android 11) 2jaar oud. Ik was voor de aankoop al gewaarschuwd maar ik dacht dat het wel over ging. Is er iemand die dit herkend en een oplossing heeft. Het probleem doet zich NIET voor bij Youtube of filmpjes via FB ed.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Het aanpassen van de instellingen heeft alleen nut op het moment dat je alleen geluid krijgt, maar geen beeld. Dat is wat je ervaart? Zo niet, dan is er iets anders mis.  

Zo ja, de oorzaak is bekend en heeft te maken met de techniek die gebruikt wordt voor het streamen van content. Door "oogbescherming" (blauw licht filter) uit te schakelen en de warme kleurinstellingen naar "Standaard" aan te passen, moet dit verholpen zijn. 

 

Eyeconfortmode stond uit begrijp ik en heb je nu aangezet, wil je die weer uitschakelen @compres? En daarna de warme kleurinstellingen nog aanpassen? Zoals gezegd, dit hoeft enkel in het geval van wel geluid - geen beeld. 

 

@Sumo, als jij hetzelfde ervaart wil je bovenstaande dan ook proberen? 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Staat er ergens in de video instellingen iets van hardwareversnelling? Zet dit eens uit (of aan)

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er is inderdaad iets bij  beeld instellingen ik weet even niet welke.

compres
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kunnen jullie mij helpen om naar "beeldinstellingen"  of naar "video instellingen" te komen.

Tablet - instellingen- en dan?

ik ga ook zelf zoeken 🙂

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @compres

Zoek zoek en gij zult vinden 😉 Is het al gelukt?

compres
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb gezocht maar kan de instelling niet vinden. Het gaat om android instellingen. 

Ik zie echt niets over video- of hardware instellingen.

En ik denk dat het probleem allang bekend moet zijn bij Ziggo en gaat om de Lenovo tab 11 met android 10

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@compres gevonden het gaat om de optie Eye comfort mode.

Ziggo Go en Lenovo zijn niet echt beste vriendjes, vandaar mogelijk de waarschuwing die je noemt.

 

compres
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De eyeconfortmode stond uit. Ik heb het aangezet........maar de resultaten zijn hetzelfde. 

 

Sumo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou niet alleen daar op me iPad mini 6 idem dito

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Het aanpassen van de instellingen heeft alleen nut op het moment dat je alleen geluid krijgt, maar geen beeld. Dat is wat je ervaart? Zo niet, dan is er iets anders mis.  

Zo ja, de oorzaak is bekend en heeft te maken met de techniek die gebruikt wordt voor het streamen van content. Door "oogbescherming" (blauw licht filter) uit te schakelen en de warme kleurinstellingen naar "Standaard" aan te passen, moet dit verholpen zijn. 

 

Eyeconfortmode stond uit begrijp ik en heb je nu aangezet, wil je die weer uitschakelen @compres? En daarna de warme kleurinstellingen nog aanpassen? Zoals gezegd, dit hoeft enkel in het geval van wel geluid - geen beeld. 

 

@Sumo, als jij hetzelfde ervaart wil je bovenstaande dan ook proberen? 

compres
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • ik ga Eyeconfortmode uit zetten en warme kleurinstellingen op standaard zetten. 
  • Ik heb beeld en geluid. Het geluid loopt achter en stotterde. Waarschijnlijk de streamings techniek.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic