1
Vraag
2
Reacties
treborp

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go app en website werken niet meer na updaten Unify Dream Machine

Ik heb sinds een aantal dagen / weken (weet het niet meer precies) op mijn netwerk geen beschikking meer over Ziggo Go services. Zowel niet via url, als via android app's op telefoon, tablet en tv.

 

Na wat zoeken lijkt dat te zitten dat in het content routing filter in mijn Unify Dream Machine. Als ik deze namelijk uit zet, dan werkt alles gewoon, maar als ik 'm op family of work zet, dan niet meer...

Op één of andere manier wordt het door Unify gezien als niet betrouwbaar. Ik heb echter geen idee hoe ik hier omheen moet werken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
treborp
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja en soms ben je een halve dag met iets bezig. Stel je eindelijk een vraag op dit forum en vind je het antwoord binnen een paar minuten met hulp van een Buurman.

Opgelost door in Traffic Management een rule aan te maken op het domain: dmdsdp.com.

 

Oplossing stond ook eigenlijk hier, maar dat had ik gisteren niet gezien: 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Benodigde-URL-s-voor-Ziggo-Go-ivm-Disney-Circle-parental-cont...

 

Hopelijk heeft iemand hier nog iets aan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
treborp
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja en soms ben je een halve dag met iets bezig. Stel je eindelijk een vraag op dit forum en vind je het antwoord binnen een paar minuten met hulp van een Buurman.

Opgelost door in Traffic Management een rule aan te maken op het domain: dmdsdp.com.

 

Oplossing stond ook eigenlijk hier, maar dat had ik gisteren niet gezien: 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Benodigde-URL-s-voor-Ziggo-Go-ivm-Disney-Circle-parental-cont...

 

Hopelijk heeft iemand hier nog iets aan.

treborp
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Kwam er later nog achter dat afbeeldingen (of thumbnails) van de tv-zenders niet werden geladen in de Ziggo Go app. Deze worden van meerdere servers "geserveerd" en hiervoor moest ik nog 2 domeinen aan Trafic Management toevoegen:

- horizon.tv

- ziggogo.tv

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic