Op advies van een lokale winkelier, ben ik overgegaan tot de aanschaf van de Nokia smartTV.
Heb namelijk al 3 Ziggo CI-kaarten in gebruik en zocht een oplossing om op een 4e TV Ziggo zenders te kijken.
Zoals nu blijkt werkt de Ziggo-app alleen met Ziggo-TV en -internet, ik heb Ziggo-TV en Xs4All internet.
Poging gedaan via de Kodi-app, echter de Ziggo-app buffert geregeld.
Toen het advies gekregen over te stappen naar Ziggo-internet, heb nu een test omgeving met een witte Ziggo modem, heb nu Ziggo Go-app werkend, naast veel DNS problemen.
Echter het bufferen is nagenoeg niet minder geworden.
Weet iemand een oplossing, zodat ik een stabiel werkende 4e TV ga krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als eerste zou ik dit Abonnee Overname Punt laten vervangen door Ziggo.
Die lijkt in de vorige eeuw aangesloten te zijn en is niet geschikt voor de huidige signalen en frequenties en niet afgeschermd voor 4G 5G Digitenne en andere signalen die van alles kunnen storen van internet tot TV.
Neem komende week contact met Ziggo, ga ervan uit dat jullie dit niet kunnen oppakken?
Dit kunnen je mede klanten niet voor je oppakken.🙂
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, zij kunnen diep in de systemen en een afspraak voor je maken met de gegevens erbij die ze hier op de foto al zien en je hebt hier een vast aanspreekpunt.
Goedemorgen @HeSc64. Zoals @Bert aangaf is de hoofdaansluiting inderdaad verouderd. Het wordt dus tijd dat we deze vervangen :-)! Ik heb de monteur voor morgenmiddag ingepland. Hij/zij komt tussen 12.00 - 18.00 uur. Schikt dit niet, wijzig het dan naar een moment wat je beter uitkomt. Laat je ons weten hoe het hierna werkt?
@Vincent, Kwart voor 6 kreeg ik bericht van Ziggo dat monteur is afgezegd, zonder opgave reden.
Hoe nu verder, bellen met 0900-1884 resulteert in een oneindige lus.
@HeSc64 Morgenochtend komt een Ziggo moderator hier langs om verder te kijken wat er gebeurt is en wat er nu moet gebeuren.
@HeSc64 Er gaat echt iets mis aan onze kant! Ik heb opnieuw iemand ingepland voor aankomende maandag tussen 08:00-13:00 uur. Je kunt deze afspraak waar nodig wijzigen. Ik ga er vanuit dat het nu goed gaat!
Maandag is mijn werkdag, heb de afsptaak al verplaatst naar morgenvroeg 👍🏻
Na de vervanging van mijn oudste switch 3com 8-poorts en het vervangen van de AOP door Ziggo lijkt het buffer verleden tijd.
Ik hoop dat ik niet te voorbarig ben. 👍🏻
Hej @HeSc64! Hoe is het gegaan na de afspraak? Alles weer stabiel?
Zoals aangegeven is de AOP aansluiting vervangen, daarnaast heb ik de 3Com 8v switch vervangen.
Het bufferen heb ik niet meer ervaren.
Dat is goed nieuws wat we graag horen! Fijn @HesSc64!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.