1
Vraag
2
Reacties
HeSc64

Level 5
  • 59Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Ziggo Go app en Nokia smartTV

Op advies van een lokale winkelier, ben ik overgegaan tot de aanschaf van de Nokia smartTV.

Heb namelijk al 3 Ziggo CI-kaarten in gebruik en zocht een oplossing om op een 4e TV Ziggo zenders te kijken.

Zoals nu blijkt werkt de Ziggo-app alleen met Ziggo-TV en -internet, ik heb Ziggo-TV en Xs4All internet.

Poging gedaan via de Kodi-app, echter de Ziggo-app buffert geregeld.

Toen het advies gekregen over te stappen naar Ziggo-internet, heb nu een test omgeving met een witte Ziggo modem, heb nu Ziggo Go-app werkend, naast veel DNS problemen.

Echter het bufferen is nagenoeg niet minder geworden.

Weet iemand een oplossing, zodat ik een stabiel werkende 4e TV ga krijgen?

 

31 Reacties 31
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als eerste zou ik dit Abonnee Overname Punt laten vervangen door Ziggo.

Die lijkt in de vorige eeuw aangesloten te zijn en is niet geschikt voor de huidige signalen en frequenties en niet afgeschermd voor 4G 5G Digitenne en andere signalen die van alles kunnen storen van internet tot TV.

 

Bert_0-1651414081687.png

 

HeSc64
Topicstarter
Level 5
  • 59Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Neem komende week contact met Ziggo, ga ervan uit dat jullie dit niet kunnen oppakken?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit kunnen je mede klanten niet voor je oppakken.🙂

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, zij kunnen diep in de systemen en een afspraak voor je maken met de gegevens erbij die ze hier op de foto al zien en je hebt hier een vast aanspreekpunt.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Goedemorgen @HeSc64. Zoals @Bert aangaf is de hoofdaansluiting inderdaad verouderd. Het wordt dus tijd dat we deze vervangen :-)! Ik heb de monteur voor morgenmiddag ingepland. Hij/zij komt tussen 12.00 - 18.00 uur. Schikt dit niet, wijzig het dan naar een moment wat je beter uitkomt. Laat je ons weten hoe het hierna werkt?

HeSc64
Topicstarter
Level 5
  • 59Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

@Vincent, Kwart voor 6 kreeg ik bericht van Ziggo dat monteur is afgezegd, zonder opgave reden.

Hoe nu verder, bellen met 0900-1884 resulteert in een oneindige lus.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@HeSc64 Morgenochtend komt een Ziggo moderator hier langs om verder te kijken wat er gebeurt is en wat er nu moet gebeuren.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@HeSc64 Er gaat echt iets mis aan onze kant! Ik heb opnieuw iemand ingepland voor aankomende maandag tussen 08:00-13:00 uur. Je kunt deze afspraak waar nodig wijzigen. Ik ga er vanuit dat het nu goed gaat! 

HeSc64
Topicstarter
Level 5
  • 59Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Maandag is mijn werkdag, heb de afsptaak al verplaatst naar morgenvroeg 👍🏻

HeSc64
Topicstarter
Level 5
  • 59Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Na de vervanging van mijn oudste switch 3com 8-poorts en het vervangen van de AOP door Ziggo lijkt het buffer verleden tijd.

Ik hoop dat ik niet te voorbarig ben. 👍🏻

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @HeSc64! Hoe is het gegaan na de afspraak? Alles weer stabiel?

HeSc64
Topicstarter
Level 5
  • 59Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Zoals aangegeven is de AOP aansluiting vervangen, daarnaast heb ik de 3Com 8v switch vervangen.

Het bufferen heb ik niet meer ervaren.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Dat is goed nieuws wat we graag horen! Fijn @HesSc64! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic