1
Vraag
2
Reageer en help mee
modem1645

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go app casten naar Sony TV met iPhone hapert continu

Goedenavond,

Al langere tijd heb ik last van een continu (om de 10 seconden) haperend beeld wanneer ik met de Ziggo Go app cast vanaf mijn iPhone XS naar Sony smart TV (model: KD-55X9005C). Ik heb de volgende acties reeds uitgevoerd:

• Ziggo Go app uitgelogd en opnieuw ingelogd
  • Ziggo Go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
  • TV harde reset gegeven
  • TV software geupdatet
  • Modem opnieuw opgestart

Zelf denk ik dat het probleem in de Ziggo Go app ligt. Andere apps (Netflix, Videoland, NPO) casten vanaf mijn iPhone naar deze TV leveren 0 problemen op en hebben ook nog nooit problemen opgeleverd.

Wie o wie heeft de gouden tip?

Alvast bedankt. Groetjes Kim

3 Reacties 3
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3092Posts
  • 538Oplossingen
  • 666Likes

Goedemiddag @modem1645,

Welkom op de Community! De aanleiding is minder, frustrerend dat het beeld zo hapert als je aan het casten bent. Zo is kijken natuurlijk weinig aan!

Cast je toevallig Replay TV via een Chromecast? Check dan eens dit topic, dit probleem proberen we zo snel mogelijk te fiksen. 

modem1645
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Erik,

Bedankt voor je reactie. Nee het betreft realtime uitgezonden TV. Is daar toevallig ook een oplossing voor?

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2190Posts
  • 292Oplossingen
  • 747Likes

@modem1645 Helaas is een oplossing vaak niet kant en klaar, maar wellicht dat @Francois8 of @Dave! eens met je mee wil kijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates