Rwinner
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go app bewaart niet-geplande opnames

Elke keer als ik in de Ziggo Go app kijk bij Bewaarde Opnames, staan daar programma's die ik niet heb opgenomen. Elke keer wis ik ze en ik wis ook Geplande Opnames (welke ik ook niet heb gepland). Maar als ik een paar dagen later weer kijk, staan er weer allerlei bewaarde opnames. 

Ik heb de inloggegevens al gewijzigd en uitsluitend met mijn partner gedeeld. Ook heb ik de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. En ook bij de Ziggo helpdesk hebben ze hier nog nooit van gehoord. Mogelijk hier iemand suggesties?

3 Reacties 3
Vincent Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1688Reacties
  • 134Oplossingen
  • 339Likes

Welkom op de Community @Rwinner!

Wat gek dat de (geplande) opnames een eigen leven leiden! Om eerlijk te zijn komt me dit niet bekend voor. Maken jullie gebruik van het 'standaard/gedeelde' profiel of een eigen profiel? Nemen jullie helemaal niets op? Ook niet via de Mediabox? 

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4162Reacties
  • 280Oplossingen
  • 609Likes

gebruik maken van het standaard of gedeelde profiel zou niet uit hoeven te maken bij opnames want de opnames en geplande opnames zijn niet gekoppeld aan een profiel maar aan het klantnummer

heb je tijdens het wachtwoord wijzigen wel aangegeven dat op alle apparaten moet woorden uitgelogd?

ook zou het kunnen dat die opnames via de mediabox xl (nieuwe upgrade) of next zijn ingesteld

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 6262Reacties
  • 496Oplossingen
  • 1294Likes

@Rwinner Kun je aangeven bij welke zenders/programma's er ineens weer opnames in de opnameplanner staan zonder dat dit door jou is ingesteld? 

Uitgelicht topic