1
Vraag
2
Reacties
Stefankl1997

Level 5
  • 58Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Ziggo Go & iOS 15

Ziggo Go lijkt niet zo goed te werken met iOS 15. Als ik een live programma wil kijken dan verschijnt steevast de volgende melding: ‘Niet beschikbaar, deze Video kan niet worden afgespeeld’.

 

Als ik de dan vervolgens op begingemist druk en doorspoel naar de huidige tijd, dan werkt het wel. Ook helpt het tijdelijk om de app te verwijderen en opnieuw te installeren   Maar na een dag heb ik weer het zelfde probleem. Graag een oplossing!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Je werkt meteen een beta versie van iOS, daarbij zit altijd de waarschuwing van niet of slecht werkende apps. Dit is er dus zo één.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Je werkt meteen een beta versie van iOS, daarbij zit altijd de waarschuwing van niet of slecht werkende apps. Dit is er dus zo één.

Stefankl1997
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Ja dat snap ik. Echter komt iOS 15 waarschijnlijk over ongeveer een week uit. Dus het is nu wel tijd voor Ziggo om dit op te lossen!

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Oké, zet het er de volgende keer even bij dat je op de hoogte bent van de beperkingen. En dat het eigenlijk een melding betreft aan ziggo. 😊

amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes

Kan het ook zijn dat Apple iets moet aanpassen, zij wijzigen toch iets?

Neem aan dat je het probleem ook bij Apple hebt gemeld?

Chris Ypkemeule

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu de officiële iOS 15 versie en er is nog geen update voor de ziggo go app. Wanneer komt deze want het gedrag is nog steeds zoals hierboven gemeld. 

Stefankl1997
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

@amvih Hahaha leuk antwoord maar zo werkt het niet. Als er een iOS update is dan zal de ontwikkelaar zijn apps daarop  aan moeten passen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic