tinygroen47
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go account werkt niet

de ziggo go app werkt niet op mijn tablet en telefoon. Bij het inloggen met mijn ziggo account zegt de app dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet juist is. En dat is het wel. 

Weet iemand wat ik kan doen om wel te kunnen inloggen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tinygroen47
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geoedemiddag.

Ik heb net mijn wachtwoord van mijn Ziggo  account gewijzigd en nu kan ik Ziggo Go gebruiken.

Hartelijk dank voor het meedenken.

Vriendelijke groet Tiny

Bekijk in context

7 Reacties 7
Pineapple
Gedreven Raadgever
  • 619Posts
  • 75Oplossingen
  • 123Likes

Kun je wel inloggen in je Mijn Ziggo-account?

https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare

tinygroen47
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Jawel dat lukt prima

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8900Posts
  • 733Oplossingen
  • 1997Likes

Goedemiddag @tinygroen47 en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat het niet lukt om in te loggen in de Ziggo Go app! Ik begrijp uit je bericht dat je wel kun inloggen in Mijn Ziggo. Kan het zijn dat je recent een koppeling hebt gemaakt tussen Mijn Vodafone en Mijn Ziggo en vervolgens de inloggegevens hebt opgeslagen in je browser? Na het koppelen van Mijn Vodafone met Mijn Ziggo veranderd je inlognaam namelijk de Mijn Vodafone gebruikersnaam. Wil je controleren met welke gebruikersnaam je inlogt op het moment dat je de Ziggo Go app opent? Controleer of dit de jusite gebruikersnaam is. 

tinygroen47
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag. Ik heb net geprobeerd in te loggen met het Vodafone account. Daarna met de Vodafone 

gebruikersnaam en het Ziggo wachtwoord. Met geen van beide kan ik inloggen.

tinygroen47
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geoedemiddag.

Ik heb net mijn wachtwoord van mijn Ziggo  account gewijzigd en nu kan ik Ziggo Go gebruiken.

Hartelijk dank voor het meedenken.

Vriendelijke groet Tiny

Bekijk in context

tinygroen47
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het probleem is inmiddels opgelost. Hartelijk dank voor het meedenken

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8900Posts
  • 733Oplossingen
  • 1997Likes

@tinygroen47 Ontzettend bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat het probleem is opgelost nadat je het wachtwoord hebt aangepast! Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?

Uitgelicht topic