de ziggo go app werkt niet op mijn tablet en telefoon. Bij het inloggen met mijn ziggo account zegt de app dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet juist is. En dat is het wel.
Weet iemand wat ik kan doen om wel te kunnen inloggen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geoedemiddag.
Ik heb net mijn wachtwoord van mijn Ziggo account gewijzigd en nu kan ik Ziggo Go gebruiken.
Hartelijk dank voor het meedenken.
Vriendelijke groet Tiny
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je wel inloggen in je Mijn Ziggo-account?
https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare
Jawel dat lukt prima
Goedemiddag @tinygroen47 en een warm welkom op de Community,
Ontzettend balen dat het niet lukt om in te loggen in de Ziggo Go app! Ik begrijp uit je bericht dat je wel kun inloggen in Mijn Ziggo. Kan het zijn dat je recent een koppeling hebt gemaakt tussen Mijn Vodafone en Mijn Ziggo en vervolgens de inloggegevens hebt opgeslagen in je browser? Na het koppelen van Mijn Vodafone met Mijn Ziggo veranderd je inlognaam namelijk de Mijn Vodafone gebruikersnaam. Wil je controleren met welke gebruikersnaam je inlogt op het moment dat je de Ziggo Go app opent? Controleer of dit de jusite gebruikersnaam is.
Goedemiddag. Ik heb net geprobeerd in te loggen met het Vodafone account. Daarna met de Vodafone
gebruikersnaam en het Ziggo wachtwoord. Met geen van beide kan ik inloggen.
Geoedemiddag.
Ik heb net mijn wachtwoord van mijn Ziggo account gewijzigd en nu kan ik Ziggo Go gebruiken.
Hartelijk dank voor het meedenken.
Vriendelijke groet Tiny
Het probleem is inmiddels opgelost. Hartelijk dank voor het meedenken
@tinygroen47 Ontzettend bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat het probleem is opgelost nadat je het wachtwoord hebt aangepast! Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.