Vraag
Reacties
Oplossing
tinygroen47
Level 2

Ziggo Go account werkt niet

de ziggo go app werkt niet op mijn tablet en telefoon. Bij het inloggen met mijn ziggo account zegt de app dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet juist is. En dat is het wel. 

Weet iemand wat ik kan doen om wel te kunnen inloggen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tinygroen47
Level 2
Topicstarter

Geoedemiddag.

Ik heb net mijn wachtwoord van mijn Ziggo  account gewijzigd en nu kan ik Ziggo Go gebruiken.

Hartelijk dank voor het meedenken.

Vriendelijke groet Tiny

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Pineapple
Level 16

Kun je wel inloggen in je Mijn Ziggo-account?

https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare

0 Kudos
tinygroen47
Level 2
Topicstarter

Jawel dat lukt prima

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @tinygroen47 en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat het niet lukt om in te loggen in de Ziggo Go app! Ik begrijp uit je bericht dat je wel kun inloggen in Mijn Ziggo. Kan het zijn dat je recent een koppeling hebt gemaakt tussen Mijn Vodafone en Mijn Ziggo en vervolgens de inloggegevens hebt opgeslagen in je browser? Na het koppelen van Mijn Vodafone met Mijn Ziggo veranderd je inlognaam namelijk de Mijn Vodafone gebruikersnaam. Wil je controleren met welke gebruikersnaam je inlogt op het moment dat je de Ziggo Go app opent? Controleer of dit de jusite gebruikersnaam is. 

0 Kudos
tinygroen47
Level 2
Topicstarter

Goedemiddag. Ik heb net geprobeerd in te loggen met het Vodafone account. Daarna met de Vodafone 

gebruikersnaam en het Ziggo wachtwoord. Met geen van beide kan ik inloggen.

0 Kudos
tinygroen47
Level 2
Topicstarter

Geoedemiddag.

Ik heb net mijn wachtwoord van mijn Ziggo  account gewijzigd en nu kan ik Ziggo Go gebruiken.

Hartelijk dank voor het meedenken.

Vriendelijke groet Tiny

0 Kudos
tinygroen47
Level 2
Topicstarter

Het probleem is inmiddels opgelost. Hartelijk dank voor het meedenken

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@tinygroen47 Ontzettend bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat het probleem is opgelost nadat je het wachtwoord hebt aangepast! Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?

0 Kudos