1
Vraag
2
Reacties
SWAENDEEL

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Go: Ziggo Sport niet te zien

Heb recent een 6 maanden abonnement op sportzenders van Ziggo (kanaal 401 en verder). 
Wel op tv te zien via mediabox maar niet op ziggo go op mobiel of iPad

 

bij de klantenservice (telefonisch) kon men mij niet verder helpen. 
hoe nu verder?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemiddag @SWAENDEEL en @jaccies! Het probleem met de missende Ziggo Sport Totaal zenders in Ziggo GO is opgelost. Jullie zouden hier geen hinder meer van mogen hebben sinds vorige week. Als jullie onverhoopt toch nog hetzelfde probleem ervaren horen we dat uiteraard graag.

Bekijk in context

26 Reacties 26
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan in de achtergrond kijken of er iets niet helemaal goed staat en de nodige stappen nemen en/of de juiste mensen bereiken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

SWAENDEEL
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel Bert. Hoe bereik ik zo’n moderator?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

SWAENDEEL
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waar kom ik op dat forum (link/app)?

John77

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Hier ook hetzelfde probleem, eergisteren wel beeld vandaag niet meer via Ziggo go, wel via de mediabox.

Gusanito

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Precies hetzelfde probleem hier. Gebruik gemaakt van de 6 maanden Ziggo Sport Totaal actie, maar volgens de Ziggo Go app maken de zenders geen deel uit van mijn abonnement. Afgelopen dagen werkte het prima, zowel op tv als pc en app.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@SWAENDEEL  schreef:

Waar kom ik op dat forum (link/app)?


Dit is dat forum en dit is je eigen topic waar je je vraag in hebt gesteld.

Een Ziggo moderator komt hier vanzelf voorbij.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@SWAENDEEL
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

SWAENDEEL
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ok, gegevens aangepast in profiel. 
mand now we wait...

John77

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Sinds vanmorgen weer oké. 👍

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @SWAENDEEL, welkom op de Ziggo Community!

 

Irritant dat je nog niet optimaal gebruik kunt maken van de gratis extra zenders. We hebben op dit moment twee issues in onderzoek:

-Het extra pakket werkt in zijn geheel niet in Ziggo GO

-Het extra pakket werkt soms niet in Ziggo GO

Als ik je berichten zo lees, lijkt bij jou de eerste situatie van toepassing, klopt dat? En voor de volledigheid: Je krijgt een melding dat je geen abonnement erop hebt?

 

@John77 - Bij jou speelt mogelijk het tweede probleem, daarvoor raad ik aan dit topic in de gaten te houden.

SWAENDEEL
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Alex, bij speelt topic 2 (soms/vaak niet)

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @SWAENDEEL,

 

Ik heb je situatie inmiddels doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Ik verwacht dat het spoedig is opgelost.

SWAENDEEL
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas weer geen Ziggo sportzenders vandaag op Ziggo GO.... best irritant......

jaccies

Level 5
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ik ook niet .....

 

SWAENDEEL
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Gisteren (zondag) wel de sportzenders. Vandaag weer niet. Ziggo kom eens (goed) in actie. Dit leidt tot zeer gefrustreerde klanten...

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @jaccies

 

Ik vraag me af in hoe verre het relevant is dat het bij jou niet werkt. Gezien je geen Ziggo Sport abonnement bij ons afneemt, is het ook logisch dat je de kanalen niet in Ziggo GO ontvangt.

 

Wat betreft @SWAENDEEL ligt jouw account inmiddels bij onze collega's om je account te resetten. Dit zal uiterlijk deze week gebeuren.

SWAENDEEL
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Jamyla, 

Recent heb ik een 6-maands abbonnement van jullie hierop gratis mogen activeren, dus wel degelijk de Ziggo sportzenders van toepassing...

 

 

SWAENDEEL
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sorry Jamyla, ik las het bericht niet juist. zie nu dat 1e melding in jouw bericht op iemand anders van toepassing was. Excuus

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic