Duurt soms even voor het zich voor doet.
Zowel in Chrome als in Edge
Windows 11
En soms blijven de knoppen ook hangen/doet de UI vreemd (tweede filmpje).
Ik kan hier ook niet meer uit volledig scherm komen zonder de browser af te sluiten
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat je beste kan doen dan is even de instelling van Ziggo Go beeld op 1080i/p zetten en kijken of je hem helemaal kan openen. Mocht dit niet helpen, dan kan een Ziggo Moderator altijd nog advies geven.
Ga naar Instellingen dan naar Beeld en Geluid en wijzig je beeld instelling, want omdat je TV denk ik 4K is en je op 1080i/p zit te kijken, gaat hij over de zeur. Als je beeld op automatisch zet of 1080i/p dan zou het moeten werken
Andere vraag is de Ziggo Go op je tv bekabeld of via Wifi, en soms wil TV van de stroom halen ook nog wel helpen om data te stoppen.
De Windows resolutie is 1920*1080 dus je verhaal gaat niet op.
Ik kijk dit op een Windows computer dus.
Is wat we we op jou Youtube zien Windows speler, of is dat weer apart, volgens mij gaan er nu 2 zaken door elkaar, of heb je Windows aan je TV gekoppeld, dan kan het kloppen dat de HDMI en resolutie moeite hebben met de TV.
Ik heb een Windows PC aan m'n tv gekoppeld.
Windows, Hdmi en resolutie hebben geen moeite met de tv.
De Ziggo UI heeft er moeite mee.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.