1
Vraag
2
Reageer en help mee
discy

Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ziggo Go: UI problemen bij volledigscherm

Duurt soms even voor het zich voor doet.

Zowel in Chrome als in Edge

Windows 11

 

 

 

En soms blijven de knoppen ook hangen/doet de UI vreemd (tweede filmpje).
Ik kan hier ook niet meer uit volledig scherm komen zonder de browser af te sluiten

 

 

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Wat je beste kan doen dan is even de instelling van Ziggo Go beeld op 1080i/p zetten en kijken of je hem helemaal kan openen. Mocht dit niet helpen, dan kan een Ziggo Moderator altijd nog advies geven.

 

Ga naar Instellingen dan naar Beeld en Geluid en wijzig je beeld instelling, want omdat je TV denk ik 4K is en je op 1080i/p zit te kijken, gaat hij over de zeur. Als je beeld op automatisch zet of 1080i/p dan zou het moeten werken

 

Andere vraag is de Ziggo Go op je tv bekabeld of via Wifi, en soms wil TV van de stroom halen ook nog wel helpen om data te stoppen.

discy
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

De Windows resolutie is 1920*1080 dus je verhaal gaat niet op.

Ik kijk dit op een Windows computer dus. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Is wat we we op jou Youtube zien Windows speler, of is dat weer apart, volgens mij gaan er nu 2 zaken door elkaar, of heb je Windows aan je TV gekoppeld, dan kan het kloppen dat de HDMI en resolutie moeite hebben met de TV.

discy
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ik heb een Windows PC aan m'n tv gekoppeld.

Windows, Hdmi en resolutie hebben geen moeite met de tv.

 

De Ziggo UI heeft er moeite mee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic