Sinds kort kan ik niet meer kijken via de 'oude" Ziggo Go app. Thans wordt kijken op mijn laptop aangeboden via Ziggo Go TV. De kwaliteit is echter bagger. Om de 5 a 10 seconden stilstaand beeld en geen geluid. En, hoe langer je kijkt, hoe slechter het wordt. Ik heb er al veel over gelezen via diverse fora en dit is een veel voorkomend probleem. Het hele verhaal, van, probeer het eens op een ander apparaat of probeer een andere browser, kunnen we overslaan omdat daar het gebrek niet ligt. Ik heb het geprobeerd met een UTP-verbinding; maakt niet uit. You-Tube, NPO-Start, etc., etc., alles draait perfect. Mijn vraag is: wanneer is dit opgelost?
Ik heb in het verleden ook veel problemen gehad met de "oude" app., een paar keer over gebeld en dan wordt van alles geprobeerd om het probleem af te schuiven naar de klant terwijl het probleem bij Ziggo ligt, alleen al vanwege het feit dat het verbazingwekkend is dat op een gegeven moment de problemen opgelost zijn, zonder dat ik thuis wat veranderd heb. Thans kijk ik de programma's maar terug via NPO-Start.