1
Vraag
2
Reageer en help mee
Henri Ham

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go TV

Sinds kort kan ik niet meer kijken via de 'oude" Ziggo Go app. Thans wordt kijken op mijn laptop aangeboden via Ziggo Go TV. De kwaliteit is echter bagger. Om de 5 a 10 seconden stilstaand beeld en geen geluid. En, hoe langer je kijkt, hoe slechter het wordt. Ik heb er al veel over gelezen via diverse fora en dit is een veel voorkomend probleem. Het hele verhaal, van, probeer het eens op een ander apparaat of probeer een andere browser, kunnen we overslaan omdat daar het gebrek niet ligt. Ik heb het geprobeerd met een UTP-verbinding; maakt niet uit. You-Tube, NPO-Start, etc., etc., alles draait perfect. Mijn vraag is: wanneer is dit opgelost?

Ik heb in het verleden ook veel problemen gehad met de "oude" app., een paar keer over gebeld en dan wordt van alles geprobeerd om het probleem af te schuiven naar de klant terwijl het probleem bij Ziggo ligt, alleen al vanwege het feit dat het verbazingwekkend is dat op een gegeven moment de problemen opgelost zijn, zonder dat ik thuis wat veranderd heb. Thans kijk ik de programma's maar terug via NPO-Start.

 

4 Reacties 4
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Het verhaal van andere browser kan niet overgeslagen worden. Daar het gewoon werkt bij velen in Edge of Chrome. 

 

Henri Ham
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via Edge ervaar ik dezelfde problemen. Jij schrijft “bij velen”. Dus niet iedereen! Ben ik nu gedwongen om iets van Google af te nemen?

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9653Likes

Hoi @Henri Ham , kijken met horten en stoten zit niemand op te wachten! In een ander topic heeft iemand een oplossing gevonden voor dit probleem. Misschien werkt dit ook bij jou. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic