ChielS

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go TV zonder TV abonnement

Ik hoor/lees verschillende verhalen over de Ziggo GO TV app (voor Apple TV) icm abonnementen.

Bij een vriend van mij werkt dit al met een internet en kabel TV abonnement (dat TV abonnement is gratis).

Vorige week heb ik via de chat dit aan een Ziggo medewerker gevraagd, hij verteld me dat ik een uitgebreider TV abonnement nodig heb om Ziggo GO TV op de Apple TV te kunnen gebruiken. Zonder uitgebreid abonnement zou alleen de standaard GO app werken (op bijvoorbeeld mijn smartphone)...

Hoe zit dit nu? Want ik kijk bijna nooit TV, als ik dat doe doe ik dat via Ziggo GO TV op mijn Apple TV. Heb ik daarvoor nu wel of geen uitgebreid TV abonnement bij Ziggo nodig? Of is een internet abonnement met ‘t basis (gratis) kabel TV pakket voldoende?

Het gaat mij enkel om Ned1, 2, 3, RTL, SBS en Discovery, dus de standaard zenders.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Beste Chiel. Als je klant bent van Ziggo heb je bij alle abonnementen gratis een 30 tal digitale televisie zenders. Als je Apple TV kijkt op een "normale" wel digitale TV (geschikt voor digitale ontvangst) dan kan je deze zenders zonder je Apple TV al bekijken. De ZiggoGo app voor Android en iOS kun je gebruiken op je mobiele apparaten, maar voor alleen de "gratis" zenders (ongecodeerd). Zie de zenderlijst Bekijk het zenderoverzicht van Kabel TV bij Ziggo  (hier zit geen SBS9 bij, maar wel ZiggoSport1).

Bekijk in context

Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Als je toch ZiggoGo op de Apple TV wil gebruiken, dan kun je deze downloaden op je Apple TV 4 vanaf tvOS 11. Je hebt dan wel een internet abonnement nodig, Zie de pagina Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Bekijk in context

5 Reacties 5
Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Beste Chiel. Als je klant bent van Ziggo heb je bij alle abonnementen gratis een 30 tal digitale televisie zenders. Als je Apple TV kijkt op een "normale" wel digitale TV (geschikt voor digitale ontvangst) dan kan je deze zenders zonder je Apple TV al bekijken. De ZiggoGo app voor Android en iOS kun je gebruiken op je mobiele apparaten, maar voor alleen de "gratis" zenders (ongecodeerd). Zie de zenderlijst Bekijk het zenderoverzicht van Kabel TV bij Ziggo  (hier zit geen SBS9 bij, maar wel ZiggoSport1).

Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Als je toch ZiggoGo op de Apple TV wil gebruiken, dan kun je deze downloaden op je Apple TV 4 vanaf tvOS 11. Je hebt dan wel een internet abonnement nodig, Zie de pagina Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Het eenvoudigste abonnement is Internet Start (50 Mb) kost 48.50 per maand. Zelf samenstellen: Zelf internet, tv en/of bellen pakket samenstellen | Ziggo

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat TV abonnement is natuurlijk niet gratis. Zonder Kabel TV geen internet. Dat maakt gewoon onderdeel uit van het totaalbedrag. 

 

Wat Peter Horizon al aangeeft  bij elk TV abonnement, zelfs zonder internet, heb je toegang tot de Ziggo Go app. Voor de Ziggo Go TV app is en internet verbinding van Ziggo noodzakelijk.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @ChielS 
Allereerst welkom op de Community. Gezellig dat je de hulp inschakelt van onze users 🙂
Erg vervelend dat je zoveel verschillende verhalen hebt gehoord over wat kan wel en wat kan niet met de Ziggo GO functie. Gelukkig was daar @Peter Horizon  die jou heeft voorzien van het juiste antwoord. Dankjewel!
Mocht je nou meer informatie nodig hebben, dan kun je ook terecht op https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go onder tabblad "wat heb ik nodig".
Ik ga er nu vanuit dat je hiermee bent geholpen. Enjoy it all 😁

Uitgelicht topic