1
Vraag
2
Reacties
Rubberkip

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go TV app geluid op Apple TV icm Sonos One

Hi! Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg het volume te regelen in de Ziggo GO TV app wanneer ik via AirPlay stream naar een Sonos One? In alle andere apps gaat dit prima, alleen in de Ziggo app blijft hij hardnekkig proberen het standaard TV volume aan te passen.

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5509Posts
  • 510Oplossingen
  • 1867Likes

Hoi @Rubberkip

De gouden tip kan ik je zo nog niet geven, kun je eens toelichten hoe e.e.a. aangesloten is? Er is vast een gebruiker met een vergelijkbare opstelling die jou hierbij kan helpen. 

Bnef

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem met mij Kef LSX speakers via Airplay. Volume kan ik niet direct met de afstandsbediening bedienen maar moet dan de TV knop ingedrukt houden, naar Airplay gaan en daar op de speaker staan om het volume te kunnen bedienen. 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Lastig dat ook jij dit ervaart @Bnef, goed dat je hier om hulp vraagt. Er is vast iemand op de Community die hulp kan bieden! @iMark weet jij hier misschien meer over? 

vinisz

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Rubberkip , heb je dit ooit op kunnen lossen ? @Monica , dit is een probleem can de Ziggo go TV app op de AppleTV en dus een probleem van Ziggo, echt alle andere apps hebben dit probleem niet (meer) , netflix, disney, youtube, etc... werkt allemaal zoals behoren dus ik denk dat jullie developer even aan de slag moet... 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2820Posts
  • 298Oplossingen
  • 1356Likes

Hi @Bnef en @Rubberkip! Het is een vaag probleem wat ik hier terug zie komen! Dus het volume kan dan alleen via Airplay zelf geregeld worden voor extern geluidsapparatuur? Begrijp ik dat goed? Ook ben ik benieuwd hoe het gaat als het geluid via de tv zelf gaat, werkt het dan wel of moet het dan ook via Airplay?