1
Vraag
2
Reacties
essiefoe

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go TV app geeft op philips tv (android) elke minuut kort een zwart beeld

Hi,

Sinds een maand of twee geeft Ziggo op onze (1 jaar oude) Philips TV, kort een zwart beeld. Dit gebeurt ongeveer 1 keer per minuut. We hebben op deze TV meerdere streamingsdiensten, deze geven dit probleem niet, deze spelen zonder enig haperen het beeld af. In het begin heeft het wel goed gewerkt. 

Ik heb de stekker al een keer ruim een uur uit het stopcontact gehaald en alle apps (ook de TV zelf) zijn up-to-date. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21814Posts
  • 989Oplossingen
  • 6824Likes

De Philips TV als je die even van de stroom haalt misschien helpt dat. En de TV is een jaar oud, staat je Ziggo Go op de laatste Update en is de Android up to date. de Ziggo Go wordt in 1080i/p gedraait, als je de TV instellingen op automatisch zet, dan zou dit geen probleem moeten geven. Anders even een ander HDMI tussen de Media Box en de Next of ander TV Box. Bekijk ook dit topic even, want er zijn nog issues met de Ziggo Go App

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21814Posts
  • 989Oplossingen
  • 6824Likes

De Philips TV als je die even van de stroom haalt misschien helpt dat. En de TV is een jaar oud, staat je Ziggo Go op de laatste Update en is de Android up to date. de Ziggo Go wordt in 1080i/p gedraait, als je de TV instellingen op automatisch zet, dan zou dit geen probleem moeten geven. Anders even een ander HDMI tussen de Media Box en de Next of ander TV Box. Bekijk ook dit topic even, want er zijn nog issues met de Ziggo Go App

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic