pprins47

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go TV: Plotseling abonnement nodig voor aantal zenders

Sinds enige dagen kan ik op ziggo go plotseling een aantal zenders (waaronder bbs first en ons) niet meer kijken. Ik krijg dan de melding: "abonnementen bekijken". Wat is hier aan de hand?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @pprins47

Ik heb het nog even nagekeken en ik zie dat je een Kabel TV abonnement hebt. De melding die je krijgt klopt dus. De zenders hebben onterecht actief gestaan zodat je ze wel via Ziggo GO kon bekijken. Om weer toegang te krijgen heb je minimaal TV Start nodig. Internet Complete is vergelijkbaar met het internetabonnement dat je nu hebt. Internet Complete & TV Start kost € 65,60 per maand.  

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Gebruik je de Ziggo Go TV app of de Ziggo Go app of Ziggo Go browser?

Is er iets in je abonnement veranderd sinds kort?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @pprins47

Kun je inmiddels alle zenders weer bekijken? Anders ontvangen we graag je antwoorden op de vragen van @Bert 

pprins47
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Rikst,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk tv op mijn laptop met ziggo go en mijn partner op de ipad met de ziggo applicatie. Ik heb al heel lang een abonnement Z2 internet + tv (61,45).

Inmiddels heb ik telefonisch contact met Ziggo gehad. Er werd mij verteld dat het huidige zenderaanbod van toepassing is en dat het vorige aanbod (met bbc first etc) een foutje bij ziggo was. En dat ik gewoon mazzel heb gehad met het vorige zenderpakket. Momenteel oriënteer ik me op de markt om een mij wel passend abonnement/operater te bezorgen. groet pprins47

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@pprins47 Welk TV en internet abonnement heb je precies?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @pprins47

Ik heb het nog even nagekeken en ik zie dat je een Kabel TV abonnement hebt. De melding die je krijgt klopt dus. De zenders hebben onterecht actief gestaan zodat je ze wel via Ziggo GO kon bekijken. Om weer toegang te krijgen heb je minimaal TV Start nodig. Internet Complete is vergelijkbaar met het internetabonnement dat je nu hebt. Internet Complete & TV Start kost € 65,60 per maand.  

Uitgelicht topic