Thema39

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go TV: Niet af te spelen in browsers

Als ik op mijn laptop (Acer Aspire 3) met Windows via de (up-to-date) browser Firefox de Ziggo Go app oproep, krijg ik de mededeling: Ziggo Go voor Windowws werkt (vanaf vandaag) niet meer. Ga naar: ziggogo.tv/nl

Als ik dat doe, gaat alles goed tot en met het inloggen. Maar als ik een gekozen programma wil afspelen, volgt de mededeling: Niet af te spelen. Het afspelen via deze browser wordt niet ondersteund. Als ik het dan via een andere browser (Microsoft Edge of Internet Explorer) probeer, loop ik tegen dezelfde mededeling aan.

Wat doe ik fout? (De browsers zijn up-to-date). 

4 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 16053Posts
  • 691Oplossingen
  • 3890Likes

Ik neem aan dat je dit topic vast heb gelezen.

 

Ziggo is gestopt met het aanbieden van de Ziggo GO app voor Windows 10 

 

Hier staat precies wat je kan doen en hoe je het beste kan handelen en eventueel in dit topic je reactie kwijt.

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5349Posts
  • 543Oplossingen
  • 1906Likes

Hi @caro28,

 

Inmiddels zou Ziggo GO weer moeten werken op je Chromebook, ook zonder de update 🙂

Bekijk in context

caro28

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het werkt weer op mijn chromebook!! super bedankt, Alex !!!

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9886Posts
  • 843Oplossingen
  • 2376Likes

@caro28 Super dat Ziggo Go ook bij jou op de Chromebook inmiddels weer werkt! 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 16053Posts
  • 691Oplossingen
  • 3890Likes

Ik neem aan dat je dit topic vast heb gelezen.

 

Ziggo is gestopt met het aanbieden van de Ziggo GO app voor Windows 10 

 

Hier staat precies wat je kan doen en hoe je het beste kan handelen en eventueel in dit topic je reactie kwijt.

Bekijk in context

caro28

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dit is toch niet de oplossing voor het probleem dat ziggo go tv niet meer kan worden afgespeeld op chromebook? Ik heb dit probleem opeens... De google chrome browser is up to date, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb net gechat met de klantenservice van Ziggo, maar de helpdeskmedewerker wist het ook niet!

 

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1242Posts
  • 129Oplossingen
  • 322Likes

Welkom op de community, @caro28 

Wat vreemd dat je ineens problemen ervaart op jouw Chromebook.

Ik ben hier aan het testen geslagen maar ervaar geen enkel probleem. Om dit reden ben ik toch wel even benieuwd naar de melding die je krijgt en hoe je gebruik maakt van Ziggo Go. Kun je dit omschrijven? Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen? 

Ik hoor graag van je.

Thema39
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Omdat Ziggo-go tv met Firefox ( én Edge én Internet Explorer) niet werkte (zie mijn eerste bericht), kreeg ik van de helpdeskmedewerker van de klantenservice van Ziggo ( die ook geen oplossing wist), als laatste het advies om het dan via Chrome te proberen. Ik heb Chrome toen geïnstalleerd en tot mijn verbazing werkt Ziggo-go tv, na het op verzoek tijdens de installatie van Chrome "binnenhalen" van "iets", wél. Een poging via Firefox werkt nog steeds niet, maar ook via Edge (ook hier na het "binnenhalen" van datzelfde "iets") werkt Ziggo-go tv nu weer wél. Wellicht dat opnieuw installeren van Chrome bij jou ook helpt.

caro28

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Jiri: heb je ook getest op een chromebook?
Ik krijg de melding dat mijn browser verouderd is, maar ik heb de meest recente updates van Google Chrome. 

Ziggo go speelt wel af op Google Chrome af op de windows computer, maar die heeft geen geluid (is thee over toetsenbord gemorst...)

Ik heb cookies & cache gewist

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1242Posts
  • 129Oplossingen
  • 322Likes

@caro28 Ik zie nu inderdaad meer meldingen binnenkomen over Chromebook in combinatie met Chrome OS 94 of ouder. Deze zijn uitgesloten van ZiggoGO. Er komt een update beschikbaar om over te gaan op de nieuwste Chromeversie. Deze is 30-11 uitgerold, maar mogelijk nog niet beschikbaar voor alle apparaten. Hier lijkt het in jouw geval ook op en is helaas een kwestie van afwachten. 

Als tijdelijke workaround zou je Firefox kunnen gebruiken, dan moet wel werken.

 

Zie ook dit centrale topic over Ziggo GO op Chromebooks.

caro28

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Jiri: Hoe verloopt het 'uitrollen' van de update? Ik kan op mijn chromebook nog steeds geen ziggo.go gebruiken. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5349Posts
  • 543Oplossingen
  • 1906Likes

Hi @caro28,

 

Inmiddels zou Ziggo GO weer moeten werken op je Chromebook, ook zonder de update 🙂

Bekijk in context

caro28

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het werkt weer op mijn chromebook!! super bedankt, Alex !!!

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9886Posts
  • 843Oplossingen
  • 2376Likes

@caro28 Super dat Ziggo Go ook bij jou op de Chromebook inmiddels weer werkt! 

Bekijk in context

Uitgelicht topic