Op mijn Ziggo Go App (op mijn laptop) krijg ik geen programma's meer bij de zenders.
Bij "TV kijken" krijg ik de melding "Geen programma gegevens beschikbaar"
Bij "TV & Replay" komt er "laden..." te staan, waar de programma's horen te staan
Het enige wat ik wel kan kijken is wat er op de mediabox is opgenomen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@s.bomhof - Ah kijk, dat is goed nieuws! Het betekent ook dat het waarschijnlijk iets in je browser is, zoals cache of cookies. Ik raad je aan de cookie van Ziggo GO te verwijderen met behulp van deze instructie om te kijken of dat het verhelpt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat zie je hier? https://www.ziggogo.tv/nl/home
Hetzelfde
Hi @s.bomhof, welkom op de Ziggo Community!
Er is op dit moment een storing gaande bij Ziggo GO, maar jij hebt een abonnement waar dit niet voor zou mogen komen. Sinds wanneer ervaar je dit? Heb je eerder wel normaal kunnen kijken? Wil je voor de zekerheid ook eens je wachtwoord wijzigen via Mijn Ziggo?
Hi @Alex , Ik ervaar dit nu ongeveer een half jaar (eerst via de website en nu via de app) Eerder heeft het altijd gewerkt. Laatst heb ik op mijn laptop de App geïnstalleerd, maar ook daar werkt het niet. Ook het wachtwoord heb ik laatst gewijzigd, maar dat maakte niets uit.
Hi @s.bomhof, helder! Wat gek (en vooral irritant) dat dit al zo lang bij je duurt.
Ook het wachtwoord heb ik laatst gewijzigd, maar dat maakte niets uit.
Volgens mijn gegevens is het wachtwoord voor het laatst in mei '22 gewijzigd. Dus wellicht maak je gebruik van een verkeerde inlog. Controleer voor de zekerheid via Login opvragen - Ziggo je juiste gebruikersnaam.
@Alex , Ik gebruik dezelfde inlog gegevens als waarmee ik naar "mijn Ziggo" ga.
Ook kan ik gewoon alle opgenomen programma's kijken die met de mediabox zijn opgenomen, dus naar mijn idee is de inlog in orde.
Overigens,..... De Ziggo Go op internet geeft hetzelfde resultaat.
Ik heb voor de zekerheid een seintje gestuurd om alle gegevens opnieuw in te laden wat betreft je abonnement. Wil je later vandaag eens kijken of je verschil merkt? Kijk ook eens wat je te zien krijgt als je een directe link bezoekt, zoals deze van het NOS Journaal: Ziggo GO
@Alex .... hoi Alex,.... De link van het NS Journaal werkt prima, maar als ik dan weer naar "TV Kijken" en "TV & Replay" ga, dan krijg ik nog steeds hetzelfde 😐
@Alex ..... Overigens,..... Op mijn telefoon werkt het allemaal wel (met dezelfde Login en Wachtwoord) ..... Misschien moet ik de App op mijn PC opnieuw installeren?
Dat is frappant, @s.bomhof - Maar het is in ieder geval een goed teken dat zowel de rechtstreekse link werkt, als de gegevens op je telefoon. Dan moeten we ons inderdaad focussen op je PC. Een herinstallatie van de (web) app is vooralsnog niet nodig, want je geeft aan dat je via www.ziggogo.tv hetzelfde ervaart, toch? Maakt het via die pagina nog uit of je dit schuifje aan of uit hebt?
Kijk ook direct rechtsbovenin, of je een specifiek profiel wellicht hebt aangevinkt.
@Alex .... Het schuifje maakt zowel in mijn app als online niet uit. En het profiel maakt ook niet uit.
Dank voor de afbeelding! Het kan soms voorkomen door iets in het netwerk of op het apparaat, wat ervoor zorgt dat bepaalde zaken niet (goed) ingeladen worden. Je geeft aan dat het op je telefoon probleemloos werkt, ook als die op hetzelfde netwerk als je laptop zit? Dan kunnen we dat alvast uitsluiten namelijk en moeten we ons dus echt volledig focussen op je pc. Heb je toevallig een browser zoals Mozilla Firefox erop staan? Deze is namelijk anders opgebouwd dan Chrome en Edge. Dan zouden we ook de browser kunnen uitsluiten.
@Alex .... Zowel mijn telefoon als mijn pc staan op hetzelfde netwerk
Op mijn pc heb ik Chrome draaien
Ik ben even door de opties heen, @s.bomhof - Wil je eens testen of het wel goed gaat als je een incognito-venster opent in Chrome en daar www.ziggogo.tv in gebruikt?
@Alex ..... Wat is een incognito-venster ?
Een apart venster in je browser (Chrome in dit geval) die geen gebruik maakt van de bestaande cache (gegevens) en cookies. Hiermee sluiten we dat soort zaken uit 🙂
Je kunt een incognitovenster openen door rechtsboven op de 3 puntjes te klikken en vervolgens "Nieuw incognito-venster".
@Alex .... Met een incognito venster doet ie het WEL !!!!!! 😀😀😀
@s.bomhof - Ah kijk, dat is goed nieuws! Het betekent ook dat het waarschijnlijk iets in je browser is, zoals cache of cookies. Ik raad je aan de cookie van Ziggo GO te verwijderen met behulp van deze instructie om te kijken of dat het verhelpt.
@Alex .... JAAAAAAAAAAAAAAAAAA HET WERKT !!!!!!!!!!!!!!
🤗 😆 😃 😁 🙂 😛 👍
Hartelijk dank voor de hulp
Je bent de beste 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.