Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
CB

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go Replay werkt niet op Apple tv 4k

Hallo,

 

Ik heb een Apple tv 4K op mijn televisie aangesloten en de Ziggo go app hierop geïnstalleerd. De Ziggo go app werkt niet goed. 

Live Tv kijken werkt wel via de Ziggo go app maar replay werkt niet. 

Ik krijg dan de melding: "Helaas, je hebt geen toestemming om deze video te bekijken." 

 

Hoe kan dit worden opgelost? 

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 336Oplossingen
  • 530Likes

Hi @CB! Goed nieuws, er wordt een hotfix verwacht voor Apple TV gebruikers vandaag in de loop van de dag (versie 

4.30.9, exacte tijd nog onbekend). Hiermee moet het probleem met Replay TV opgelost zijn. Houd het in de gaten en download de update zodra je kunt. Laat ons vervolgens weten hier hoe het gaat. We zijn benieuwd! 🙂

Bekijk in context

9 Reacties 9
Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 7654Posts
  • 288Oplossingen
  • 2607Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Deze vraag is zo ver ik kan zien door meerdere gevraagd en zelf heb ik er ook even naar gekeken.

Zelf in bezit van apple TV 4 K 32 gig verbonden op mijn eigen router met een lan kabel en alle function's ook  replay en vertraagd kijken werk goed bij mij.

Zorg er voor dat je postcode huisnummer in je profiel staan , Ik meld het even bij het moderator en die kunnen dan ook even kijken.

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 336Oplossingen
  • 530Likes

Dag @CB! Welkom hier op de Community allereerst 🙂

Het probleem dat je omschrijft is ons bekend, helaas. Niet iedere klant is hierdoor getroffen maar een bepaalde groep wel. We hebben het probleem in onderzoek en werken met man en macht aan een oplossing hiervoor. Tot die tijd is er jammer genoeg geen 'workaround' beschikbaar. Ik moet daarom een beroep doen op je geduld. Sorry 😞

CB
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Erik,

 

Ok dank voor je bericht, ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden. Ik zal dan inderdaad even geduld moeten hebben maar ik hoop dat jullie snel weten wat de oorzaak/oplossing is aangezien wij de programma's op tv bijna altijd middels Replay willen kijken. 

Mvg,

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 336Oplossingen
  • 530Likes

We hebben het op de radar en doen ons best het zo snel als mogelijk te fiksen, @CB! Sorry voor alle hinder tot nu toe.

CB
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag, dank voor je bericht. Welk profiel bedoel je precies? (Ik heb liever niet mijn postcode en huisnummer op een openbare website namelijk 🙂

CB
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank alvast!!

Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 7654Posts
  • 288Oplossingen
  • 2607Likes


Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:


https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info


 

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 336Oplossingen
  • 530Likes

Hi @CB! Goed nieuws, er wordt een hotfix verwacht voor Apple TV gebruikers vandaag in de loop van de dag (versie 

4.30.9, exacte tijd nog onbekend). Hiermee moet het probleem met Replay TV opgelost zijn. Houd het in de gaten en download de update zodra je kunt. Laat ons vervolgens weten hier hoe het gaat. We zijn benieuwd! 🙂
CB
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Erik,

 

Het werkt!! Replay doet het, veel dank voor jullie snelle actie! Fijn weekend

Gr,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates