Vraag
Reacties
Oplossing
Cor1962
Level 1

Ziggo Go Niet beschikbaar. Hier heb je een abonnement voor nodig

Ziggo Go Niet beschikbaar. Hier heb je een abonnement voor nodig

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Cor1962,

Vandaag is softwareversie 4.41.4622 beschikbaar gekomen in de bekende app stores. Kun je Ziggo Go updaten? De onterechte "Neem een abonnement"-melding is hierin opgelost:

Chat.JPG

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Jos
Community Moderator
Community Moderator

Ha Cor, een lastig probleem heb je daar te pakken. Met welke gebruikersnaam log je precies in, deze mag je tussen haakjes achter je postcode plaatsen en het me dan laten weten. 
Het vreemde is dat we er meer meldingen van zien en deze ook onderzoeken. Werkt het wel via de Ziggo Go app op smartphone/tablet?

- zijn er zenders die wel werken? 
- welke browser, naam  + versie
- andere laptop/pc, werkt het dan wel? 

0 Kudos
Cor1962
Level 1
Topicstarter

De zenders werken maar na +/- 10 minuten Niet beschikbaar. Hier heb je abonnement voor nodig. Als ik dan terug ga naar zenderoverzicht en weer opnieuw op bijv Op1 klik start het weer op en na +/- 5-10 minuten weer melding Niet beschikbaar. Hier heb je ,..........

Op mijn telefoon doet Ziggo Go zoals het eruit ziet goed.

Browser Opera. Ook op Chrome geprobeerd. Hetzelfde probleem. Beide hebben de laatste update.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hallo @Cor1962, helaas is dit een bekend probleem!  We zijn er mee bezig, actuele updates vind je hier: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Over-de-update-van-Ziggo-GO/ba-p/955956

0 Kudos
Cor1962
Level 1
Topicstarter

is nog steeds ruk, krijg ik geld terug ?? Dit sux.

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Cor1962,

Vandaag is softwareversie 4.41.4622 beschikbaar gekomen in de bekende app stores. Kun je Ziggo Go updaten? De onterechte "Neem een abonnement"-melding is hierin opgelost:

Chat.JPG

0 Kudos