Ziggo Go Niet beschikbaar. Hier heb je een abonnement voor nodig
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Cor1962,
Vandaag is softwareversie 4.41.4622 beschikbaar gekomen in de bekende app stores. Kun je Ziggo Go updaten? De onterechte "Neem een abonnement"-melding is hierin opgelost:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ha Cor, een lastig probleem heb je daar te pakken. Met welke gebruikersnaam log je precies in, deze mag je tussen haakjes achter je postcode plaatsen en het me dan laten weten.
Het vreemde is dat we er meer meldingen van zien en deze ook onderzoeken. Werkt het wel via de Ziggo Go app op smartphone/tablet?
- zijn er zenders die wel werken?
- welke browser, naam + versie
- andere laptop/pc, werkt het dan wel?
De zenders werken maar na +/- 10 minuten Niet beschikbaar. Hier heb je abonnement voor nodig. Als ik dan terug ga naar zenderoverzicht en weer opnieuw op bijv Op1 klik start het weer op en na +/- 5-10 minuten weer melding Niet beschikbaar. Hier heb je ,..........
Op mijn telefoon doet Ziggo Go zoals het eruit ziet goed.
Browser Opera. Ook op Chrome geprobeerd. Hetzelfde probleem. Beide hebben de laatste update.
Hallo @Cor1962, helaas is dit een bekend probleem! We zijn er mee bezig, actuele updates vind je hier: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Over-de-update-van-Ziggo-GO/ba-p/955956
is nog steeds ruk, krijg ik geld terug ?? Dit sux.
Hi @Cor1962,
Vandaag is softwareversie 4.41.4622 beschikbaar gekomen in de bekende app stores. Kun je Ziggo Go updaten? De onterechte "Neem een abonnement"-melding is hierin opgelost:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.