Hallo, ik heb sinds de Next problemen met Ziggo Go. Inloggen lukt niet, probeer het later opnieuw. Ik heb al meerder topics gelezen maar geen antwoord gevonden.
Cookies verwijderd, account opnieuw aangemaakt, profielen aangemaakt en verwijderd in Next. Next door de kamer gegooid, enz... Klantenservice gebeld, die weten het ook niet...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan in de achtergrond kijken en mogelijk de oplossing brengen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Welkom hier op de Ziggo Community @Dawvie29! Knap vervelend dat je sinds de ontvangst van de Next niet meer kunt inloggen op Ziggo GO. Dat is natuurlijk niet fijn en ik snap goed dat de moed je inmiddels in de schoenen is gezakt na alles wat je al geprobeerd hebt. Het is ook erg jammer dat je er met onze klantenservice niet uitgekomen bent. Hopelijk leeft de Next nog na de gooipartij door de woonkamer 😉
In sommige gevallen komt het voor dat het inloggen bij Ziggo GO inderdaad niet meer mogelijk is na de upgrade naar een Mediabox Next of Mediabox XL met vernieuwde software. Dit probleem is bekend en gelukkig kan dit opgelost worden. Zou je onderstaande vragen voor mij kunnen beantwoorden? Dan heb ik een beter beeld bij de situatie en kunnen we op basis daarvan vervolgstappen uitzetten!
Kun je nog wel inloggen op Mijn Ziggo:
Welke precieze foutmelding zie je bij het inloggen op de Ziggo GO app:
Welke precieze foutmelding je bij het inloggen op ziggogo.tv in een webbrowser:
Heb je je Mijn Ziggo account gekoppeld aan een My Vodafone account:
Alvast bedankt voor je terugkoppeling!
Hallo,
Ik kan inloggen op mijn ziggo. De klanten service heeft het account verwijderd en daarna heb ik het opnieuw aangemaakt. Ik heb het account daarna weer gekoppeld aan Vodafone. Daarvoor en daarna kreeg ik nog steeds dezelfde melding; inloggen mislukt, inloggen is momenteel niet mogelijk, probeer het later nog eens.
Groet
Andre
Dankjewel voor je snelle reactie, Andre! Intern zet ik een taak uit bij een andere afdeling om onderzoek te verrichten naar dit probleem. Ik hoop dat we aan het einde van deze week meer weten. Mocht er in de tussentijd iets veranderen aan jouw kant, dan horen we dat graag. Verder verzoek ik je vriendelijk nu geen aanpassingen te doen in je (Mijn Ziggo) account, zoals het wijzigen van je wachtwoord. Dank!
Hallo,
Is er al een update van de storing?
Groet
Andre
Goedemorgen @Dawvie29, ik heb even gespiekt en ik zie dat je vanmorgen een e-mail hebt ontvangen dat we er iets langer mee bezig zijn. Zodra het weer werkt ontvang je een sms van ons!
Hallo, ik kan sinds vanacht wwwebi liggen op mijn ziggo go. Op afstand opnemen weet ik nog niet. Dat ga ik vanavond proberen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.