Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reacties
WouterV92

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go - Geen zenders te zien

Wie kan mij helpen? Ik kan inloggen op Ziggo Go via de app, meerdere browsers op mijn laptop en op mijn televisie. Maar bij “TV & Replay” (taal staat in Engels), krijg ik telkens deze melding: Not entitled. You need to have a subscription to watch this. Ik heb al met de klantenservice gecheckt dat ik toegang zou moeten hebben, maar die konden me niet veder helpen. Er wat mij aangeraden hier te posten, dus bij deze. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 677Posts
  • 105Oplossingen
  • 277Likes

Of het een klassieker wordt is nog de vraag! in en uitloggen gaat het hier niet verhelpen aangezien je abonnement een Internet Only is. 
Ik had eerst het vermoeden van oude inlog (klassieker), gelukkig is dat niet het geval. Probleem dus wel helder, het hoort niet bij je abonnement. 

Dan is de hamvraag: wil je Ziggo GO toegevoegd hebben? Verschil is (na de kortingsperiode) € 6,- per maand. Dit is ook terug te zien op www.ziggo.nl/pakketten

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56610Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Er is een storing waardoor er geen koppeling is tussen je abonnement en Ziggo Go.

Ziggo is ermee aan het werk om dit op te lossen.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 677Posts
  • 105Oplossingen
  • 277Likes

Hallo @WouterV92 welkom op de community en goed dat je dit post. 
Of de melding bij jou gelinkt is aan het issue wat @Bert aangeeft, dat kan zeker.

Om een ding uit te sluiten: ben je een nieuwe klant? Dan kan de oorzaak liggen aan de activatie van je abonnement.
Dat zoeken we voor je uit. Update je profiel met je postcode + huisnummer en geef in dit topic een reactie. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56610Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

@WouterV92 Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

WouterV92
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit probleem duurt al i.i.g. 1 week dus ik neem aan dat het geen storing is. Ik ben een nieuwe klant, maar ben in het verleden ook klant geweest van Ziggo. Ik heb mijn profiel geupdate met postcode/huisnummer.

WouterV92
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit probleem duurt al i.i.g. 1 week dus ik neem aan dat het geen storing is. Ik ben een nieuwe klant, maar ben in het verleden ook klant geweest van Ziggo. Ik heb mijn profiel geupdate met postcode/huisnummer.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56610Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

"Dit probleem duurt al i.i.g. 1 week dus ik neem aan dat het geen storing is."

De storing duurt al bijna 2 weken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3048Posts
  • 262Oplossingen
  • 479Likes

Bedankt voor het toevoegen van de gegevens, @WouterV92 Wil je eens uitloggen en opnieuw inloggen? Dat zou het issue nu moeten verhelpen. Ik hoor graag of dat bij jou ook het geval is. 

WouterV92
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Rikst Helaas nog hetzelfde probleem op zowel de app als in de browser. De melding is: "Geen zenders beschikbaar. Je kunt je zender line-up wijzigen onder Link in het instellingen menu." En onder de "Link" krijg ik deze melding:"Er is een technisch probleem Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw." Ik gebruik dezelfde inlog als voor MijnZiggo als die ik gebruik voor ZiggoGo, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 677Posts
  • 105Oplossingen
  • 277Likes

Of het een klassieker wordt is nog de vraag! in en uitloggen gaat het hier niet verhelpen aangezien je abonnement een Internet Only is. 
Ik had eerst het vermoeden van oude inlog (klassieker), gelukkig is dat niet het geval. Probleem dus wel helder, het hoort niet bij je abonnement. 

Dan is de hamvraag: wil je Ziggo GO toegevoegd hebben? Verschil is (na de kortingsperiode) € 6,- per maand. Dit is ook terug te zien op www.ziggo.nl/pakketten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 6-07-2022 Rond 9 juli komt de update met een grote prestatieverbetering voor Android en Fire TV. Deze bevat onder andere: Android TV traagheid in het algemeen wordt verholpen De E...

Geplaatst in Ziggo Updates